פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור קליקים גבוה.
בעת יצירת מודעה, עליך לאסוף ולנתח בקפידה את בקשותיהם של אנשים לנושא שלך. חשוב שההצעה שלך תצוץ בתגובה לבקשה הנכונה (לדוגמא: הבקשה "קנה צעצועים", ככלל נוגעת למוצרי ילדים, והספציפית יותר "קנה צעצועים למבוגרים" – "תותים").
בפירוט רב יותר לגבי סוג זה של יידוע קונים:
- הרצון לקנות גבוה (אחרי הכל, לקוח פוטנציאלי כבר מחפש שירות או מוצר);
- פורמטים של מיקום – למקסימום;
- היכולת לנתח את יעילות הפרסום שלך טובה;
- מספר הלקוחות הפוטנציאליים – תלוי בפופולריות של הבקשה;
- יצירת פרסומת – בחירת השאילתות הרלוונטיות ביותר לפעילות שלך, יצירת טקסט אינפורמטיבי (הוא אמור "לתפוס" טוב יותר ממודעות של מתחרים זהים);
- מספר הקליקים יכול להפחית את העונתיות של המוצר;
- תקציב הפרסום נוצר על ידי מספר בקשות המשתמשים, עלות לקליק, תחרות (המפרסם משלם עבור קליקים והופעות);
- האם ניתן לחזות כיצד מודעה זו "תצלם" – כן, ובוודאי (עליכם "לרקוד" מהעלות הספציפית של קליק ומתקציב הפרסום שלכם בכללותו).
חשוב: עבור פרסום כזה, על החברה להחזיק אתר בו יופנו לקוחות.
כמו כן, אסור להכרזה זו להפר את מגבלות החוקים במדינה בה היא פועלת. לדוגמה, גוגל תחילה דוחה מודעות ואז חוסמת את החשבון אם המודעות עוסקות בהימורים, אלכוהול או תרופות מרשם.
ההקשר הוא מה שאתה צריך אם אתה:
- להציע מוצר ממש מעניין ומבוקש, או שמא מדובר במוצר יקר ומתמחה ביותר;
- אתה לא יכול לחכות, אתה צריך מכירות / הזמנות מיד לאחר תחילת הקמפיין;
- הלקוח הטיפוסי שלך אינו משתמש במדיה חברתית
- קשה לך לייחד קהל ספציפי להצעה שלך (קונים פוטנציאליים קשה לפלח לפי מקום מגורים, גיל, מין);
- אינך יודע עדיין כיצד יראה הקהל שלך.
בקיצור, ההקשר הוא הבחירה בחברה המציעה מוצרים / שירותים פופולריים לקהל הרחב ביותר של אנשים.
פרסום הקשר וקידום עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.
מידע נוסף …
-
מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש. בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק …קרא עוד » -
איך לבנות מסת קישור לאתר שלך בצורה נכונה?
כמה קישורים נכנסים ביום בטוחים? אם אתה יוצר 100,000 קישורים נכנסים חדשים ביום אחד, האם האתר שלך יוצג ב-Google? אולי. אתה כנראה יכול אפילו לקבל קנס על 1000 קישורים חדשים. …קרא עוד » -
SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?
עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד » -
אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת
כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד » -
גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים
שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד » -
כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד » -
מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד » -
כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד » -
Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד » -
כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור
קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »