Advertising on the Google search network

פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור קליקים גבוה.

בעת יצירת מודעה, עליך לאסוף ולנתח בקפידה את בקשותיהם של אנשים לנושא שלך. חשוב שההצעה שלך תצוץ בתגובה לבקשה הנכונה (לדוגמא: הבקשה "קנה צעצועים", ככלל נוגעת למוצרי ילדים, והספציפית יותר "קנה צעצועים למבוגרים" – "תותים").

בפירוט רב יותר לגבי סוג זה של יידוע קונים:

  • הרצון לקנות גבוה (אחרי הכל, לקוח פוטנציאלי כבר מחפש שירות או מוצר);
  • פורמטים של מיקום – למקסימום;
  • היכולת לנתח את יעילות הפרסום שלך טובה;
  • מספר הלקוחות הפוטנציאליים – תלוי בפופולריות של הבקשה;
  • יצירת פרסומת – בחירת השאילתות הרלוונטיות ביותר לפעילות שלך, יצירת טקסט אינפורמטיבי (הוא אמור "לתפוס" טוב יותר ממודעות של מתחרים זהים);
  • מספר הקליקים יכול להפחית את העונתיות של המוצר;
  • תקציב הפרסום נוצר על ידי מספר בקשות המשתמשים, עלות לקליק, תחרות (המפרסם משלם עבור קליקים והופעות);
  • האם ניתן לחזות כיצד מודעה זו "תצלם" – כן, ובוודאי (עליכם "לרקוד" מהעלות הספציפית של קליק ומתקציב הפרסום שלכם בכללותו).

חשוב: עבור פרסום כזה, על החברה להחזיק אתר בו יופנו לקוחות.

כמו כן, אסור להכרזה זו להפר את מגבלות החוקים במדינה בה היא פועלת. לדוגמה, גוגל תחילה דוחה מודעות ואז חוסמת את החשבון אם המודעות עוסקות בהימורים, אלכוהול או תרופות מרשם.

ההקשר הוא מה שאתה צריך אם אתה:

  • להציע מוצר ממש מעניין ומבוקש, או שמא מדובר במוצר יקר ומתמחה ביותר;
  • אתה לא יכול לחכות, אתה צריך מכירות / הזמנות מיד לאחר תחילת הקמפיין;
  • הלקוח הטיפוסי שלך אינו משתמש במדיה חברתית
  • קשה לך לייחד קהל ספציפי להצעה שלך (קונים פוטנציאליים קשה לפלח לפי מקום מגורים, גיל, מין);
  • אינך יודע עדיין כיצד יראה הקהל שלך.

בקיצור, ההקשר הוא הבחירה בחברה המציעה מוצרים / שירותים פופולריים לקהל הרחב ביותר של אנשים.


פרסום הקשר וקידום עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

    • גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע ​​כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »
    • כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »
    • מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »
    • כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »
    • Advertising on the Google search network

      Advertising on the Google search network

      פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »
    • כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »
    • נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      חלק 2. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. התחל כאן https://nikk.co.il/website-traffic-has-dropped-what-to-do כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב -15 שלבים 7. עונשים ידניים סנקציות במנועי …קרא עוד »
    • תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      חלק 1. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב- 14 שלבים 1. אל תיבהלו כאשר תנועת האתרים נופלת, לעיתים …קרא עוד »
    • החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 נחפש בגוגל בצורה אחרת: מערכת החיפוש השתנתה, כעת הקטעים באינדקס. זה משפיע על היווצרות הדירוג. היזמים התמקדו בחיפושים קצרים המוסתרים באמצע הטקסט. ניתוח קטעים מאפשר לך לשנות …קרא עוד »
    • קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בישראל ואיך להפיק ממנו את המיטב

      קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בישראל ואיך להפיק ממנו את המיטב

      מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש מקומיים קידום אתרים מקומי הוא דרך לדירוג משאבים בתוצאות החיפוש, הלוקחת בחשבון את המיקום הגאוגרפי של האובייקט. כאשר אתה מזין בקשה, חבילה מקומית מוצגת על המסך, …קרא עוד »
  • ВВЕРХВВЕРХ