Advertising on the Google search network

פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור קליקים גבוה.

בעת יצירת מודעה, עליך לאסוף ולנתח בקפידה את בקשותיהם של אנשים לנושא שלך. חשוב שההצעה שלך תצוץ בתגובה לבקשה הנכונה (לדוגמא: הבקשה "קנה צעצועים", ככלל נוגעת למוצרי ילדים, והספציפית יותר "קנה צעצועים למבוגרים" – "תותים").

בפירוט רב יותר לגבי סוג זה של יידוע קונים:

  • הרצון לקנות גבוה (אחרי הכל, לקוח פוטנציאלי כבר מחפש שירות או מוצר);
  • פורמטים של מיקום – למקסימום;
  • היכולת לנתח את יעילות הפרסום שלך טובה;
  • מספר הלקוחות הפוטנציאליים – תלוי בפופולריות של הבקשה;
  • יצירת פרסומת – בחירת השאילתות הרלוונטיות ביותר לפעילות שלך, יצירת טקסט אינפורמטיבי (הוא אמור "לתפוס" טוב יותר ממודעות של מתחרים זהים);
  • מספר הקליקים יכול להפחית את העונתיות של המוצר;
  • תקציב הפרסום נוצר על ידי מספר בקשות המשתמשים, עלות לקליק, תחרות (המפרסם משלם עבור קליקים והופעות);
  • האם ניתן לחזות כיצד מודעה זו "תצלם" – כן, ובוודאי (עליכם "לרקוד" מהעלות הספציפית של קליק ומתקציב הפרסום שלכם בכללותו).

חשוב: עבור פרסום כזה, על החברה להחזיק אתר בו יופנו לקוחות.

כמו כן, אסור להכרזה זו להפר את מגבלות החוקים במדינה בה היא פועלת. לדוגמה, גוגל תחילה דוחה מודעות ואז חוסמת את החשבון אם המודעות עוסקות בהימורים, אלכוהול או תרופות מרשם.

ההקשר הוא מה שאתה צריך אם אתה:

  • להציע מוצר ממש מעניין ומבוקש, או שמא מדובר במוצר יקר ומתמחה ביותר;
  • אתה לא יכול לחכות, אתה צריך מכירות / הזמנות מיד לאחר תחילת הקמפיין;
  • הלקוח הטיפוסי שלך אינו משתמש במדיה חברתית
  • קשה לך לייחד קהל ספציפי להצעה שלך (קונים פוטנציאליים קשה לפלח לפי מקום מגורים, גיל, מין);
  • אינך יודע עדיין כיצד יראה הקהל שלך.

בקיצור, ההקשר הוא הבחירה בחברה המציעה מוצרים / שירותים פופולריים לקהל הרחב ביותר של אנשים.


פרסום הקשר וקידום עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХ ВВЕРХ