כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים.

ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, ביקורת אתרים, פירוט מיקום, ניתוח הסביבה התחרותית, דיווח.

לשירותים יש תכונות ושונות בפונקציונליות:

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google PageSpeed Insights
  • מתכנן מילות מפתח Google Adwords
  • Google Spreadsheets

Google Search Console

כלי שהוא חובה לכל מומחה SEO, החל מהשקת הפרויקט. Google Search Console מותקן ישירות "באתר" ואוסף נתונים סטטיסטיים על הפרויקט. לרוב, הוא משמש לניתוח ביטויי המפתח שעבורם האתר מדורג, כדי לעקוב אחר מגמות בתנועה, בקליקים ובמיקומים.

פונקציונליות עיקרית:

  • יעילות. דוח בו תוכלו לראות עד כמה אתר או דפים בודדים שלו יעילים במנוע החיפוש של גוגל. הוא מנתח את תעבורת האתר, מספר ההופעות ב- SERP, CTR ומיקום.
  • התכסות. דוח זה מספק מידע על אופן האינדקס של האתר: אילו דפים באינדקס בהצלחה, ואילו אינם נכללים באינדקס משום מה.
  • שיפורים. מערכת דוחות בה תוכלו למצוא מידע אודות שגיאות שאינן משפיעות ישירות על האינדקס, אך יכולות להשפיע על תצוגת האתר בתוצאות החיפוש, מהירות טעינת העמוד ושימושיות האתר במכשירים ניידים.

דיווחים אחרים יכולים גם לראות אם לאתר בעיות אבטחה, סנקציות ידניות של גוגל, סטטיסטיקה של סריקת סריקה וכו '.

Google Analytics

בדיוק כמו מסוף החיפוש של גוגל, הוא מותקן על ידי הוספת קוד מיוחד לכל דפי האתר. זה מאפשר לך לעקוב אחר הביצועים של ערוץ התעבורה האורגני לא רק. הפונקציונליות של הכלי הזה רחבה מאוד ומשמשת את כל מי שעושה איכשהו שיווק וניתוח באינטרנט.

פונקציונליות עיקרית:

  • ניתוח תנועה לאתר;
  • ניתוח מכירות, המרות, ביצוע פעולות ממוקדות;
  • ניתוח קהל אתרים;
  • ניתוח התנהגות המשתמשים באתר.

Google PageSpeed Insights

שירות לבדיקה מהירה של מהירות הטעינה באתר ובעיות שעלולות להשפיע עליו. השירות מאפשר לבדוק את מהירות ההורדה גם בשולחן העבודה וגם במכשיר נייד בו זמנית, וגם מציין אזורים בעייתיים שכדאי לשים לב אליהם.

מתכנן מילות מפתח Google Adwords

כלי מגוגל המאפשר לך לאסוף מילות מפתח שעבורן אתה מתכנן לדרג את האתר שלך. הכלי עצמו מיועד יותר למומחי פרסום בהקשר, אך הוא מתאים גם למנועי חיפוש. כדי לקבל נתונים מדויקים על תדירות מילות המפתח, עליך להפעיל מודעות ב- Google Ads.

Google Spreadsheets

כלי שאין לו תחליף לא רק עבור אנשי SEO, אלא גם עבור כל משווקים דיגיטליים, אנליסטים. לפרוק ולנתח תנועה, מילות מפתח, למצוא דפוסים ולשלב מספר דוחות לאחד, לאסוף ליבה סמנטית, לערוך דוח ללקוח, כל זה ועוד הרבה יותר ניתן לעשות באמצעות גיליונות אלקטרוניים של גוגל.

 


מומחה קידום אתרים למתחילים יכול להסתדר בקלות עם החבילות החינמיות של מערך השירותים הבסיסי מגוגל. ואז הכל יהיה תלוי במשימות של עצמו, במטרות הקמפיין, בשוק שלמענו הוא עובד, ואפילו בשלב פיתוח המוצרים. לכן, הצורך בשירותים חדשים יהיה תלוי במודעות לאיזו פונקציונליות ואילו אינדיקטורים חסרים לך.

תמיד תוכלו להזמין פרסום הקשר וקידום עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

    • אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »
    • גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע ​​כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »
    • כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »
    • מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »
    • כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »
    • Advertising on the Google search network

      Advertising on the Google search network

      פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »
    • כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »
    • נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      חלק 2. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. התחל כאן https://nikk.co.il/website-traffic-has-dropped-what-to-do כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב -15 שלבים 7. עונשים ידניים סנקציות במנועי …קרא עוד »
    • תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      חלק 1. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב- 14 שלבים 1. אל תיבהלו כאשר תנועת האתרים נופלת, לעיתים …קרא עוד »
    • החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 נחפש בגוגל בצורה אחרת: מערכת החיפוש השתנתה, כעת הקטעים באינדקס. זה משפיע על היווצרות הדירוג. היזמים התמקדו בחיפושים קצרים המוסתרים באמצע הטקסט. ניתוח קטעים מאפשר לך לשנות …קרא עוד »
  • ВВЕРХ ВВЕРХ