שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים.
ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, ביקורת אתרים, פירוט מיקום, ניתוח הסביבה התחרותית, דיווח.
לשירותים יש תכונות ושונות בפונקציונליות:
- Google Search Console
- Google Analytics
- Google PageSpeed Insights
- מתכנן מילות מפתח Google Adwords
- Google Spreadsheets
Google Search Console
כלי שהוא חובה לכל מומחה SEO, החל מהשקת הפרויקט. Google Search Console מותקן ישירות "באתר" ואוסף נתונים סטטיסטיים על הפרויקט. לרוב, הוא משמש לניתוח ביטויי המפתח שעבורם האתר מדורג, כדי לעקוב אחר מגמות בתנועה, בקליקים ובמיקומים.
פונקציונליות עיקרית:
- יעילות. דוח בו תוכלו לראות עד כמה אתר או דפים בודדים שלו יעילים במנוע החיפוש של גוגל. הוא מנתח את תעבורת האתר, מספר ההופעות ב- SERP, CTR ומיקום.
- התכסות. דוח זה מספק מידע על אופן האינדקס של האתר: אילו דפים באינדקס בהצלחה, ואילו אינם נכללים באינדקס משום מה.
- שיפורים. מערכת דוחות בה תוכלו למצוא מידע אודות שגיאות שאינן משפיעות ישירות על האינדקס, אך יכולות להשפיע על תצוגת האתר בתוצאות החיפוש, מהירות טעינת העמוד ושימושיות האתר במכשירים ניידים.
דיווחים אחרים יכולים גם לראות אם לאתר בעיות אבטחה, סנקציות ידניות של גוגל, סטטיסטיקה של סריקת סריקה וכו '.
Google Analytics
בדיוק כמו מסוף החיפוש של גוגל, הוא מותקן על ידי הוספת קוד מיוחד לכל דפי האתר. זה מאפשר לך לעקוב אחר הביצועים של ערוץ התעבורה האורגני לא רק. הפונקציונליות של הכלי הזה רחבה מאוד ומשמשת את כל מי שעושה איכשהו שיווק וניתוח באינטרנט.
פונקציונליות עיקרית:
- ניתוח תנועה לאתר;
- ניתוח מכירות, המרות, ביצוע פעולות ממוקדות;
- ניתוח קהל אתרים;
- ניתוח התנהגות המשתמשים באתר.
Google PageSpeed Insights
שירות לבדיקה מהירה של מהירות הטעינה באתר ובעיות שעלולות להשפיע עליו. השירות מאפשר לבדוק את מהירות ההורדה גם בשולחן העבודה וגם במכשיר נייד בו זמנית, וגם מציין אזורים בעייתיים שכדאי לשים לב אליהם.
מתכנן מילות מפתח Google Adwords
כלי מגוגל המאפשר לך לאסוף מילות מפתח שעבורן אתה מתכנן לדרג את האתר שלך. הכלי עצמו מיועד יותר למומחי פרסום בהקשר, אך הוא מתאים גם למנועי חיפוש. כדי לקבל נתונים מדויקים על תדירות מילות המפתח, עליך להפעיל מודעות ב- Google Ads.
Google Spreadsheets
כלי שאין לו תחליף לא רק עבור אנשי SEO, אלא גם עבור כל משווקים דיגיטליים, אנליסטים. לפרוק ולנתח תנועה, מילות מפתח, למצוא דפוסים ולשלב מספר דוחות לאחד, לאסוף ליבה סמנטית, לערוך דוח ללקוח, כל זה ועוד הרבה יותר ניתן לעשות באמצעות גיליונות אלקטרוניים של גוגל.
מומחה קידום אתרים למתחילים יכול להסתדר בקלות עם החבילות החינמיות של מערך השירותים הבסיסי מגוגל. ואז הכל יהיה תלוי במשימות של עצמו, במטרות הקמפיין, בשוק שלמענו הוא עובד, ואפילו בשלב פיתוח המוצרים. לכן, הצורך בשירותים חדשים יהיה תלוי במודעות לאיזו פונקציונליות ואילו אינדיקטורים חסרים לך.
תמיד תוכלו להזמין פרסום הקשר וקידום עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.
מידע נוסף …
-
מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש. בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק …קרא עוד » -
איך לבנות מסת קישור לאתר שלך בצורה נכונה?
כמה קישורים נכנסים ביום בטוחים? אם אתה יוצר 100,000 קישורים נכנסים חדשים ביום אחד, האם האתר שלך יוצג ב-Google? אולי. אתה כנראה יכול אפילו לקבל קנס על 1000 קישורים חדשים. …קרא עוד » -
SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?
עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד » -
אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת
כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד » -
גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים
שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד » -
כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד » -
מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד » -
כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד » -
Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד » -
כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור
קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »