חידושים בגוגל. אתרים איטיים עשויים להקטין פריטי שורה.

עקב שינויים חדשים של גוגל, אתרים איטי יותר יירדו במיקום.
שלשום, גוגל הצהירה כי אינדיקטורים חדשים לאתרים יופיעו בדפדפן Google Chrome.

על איזה אינדיקטורים אנחנו מדברים?

מה ישתנה?

איך זה ייראה?

כיצד תשפיע החדשנות על התהוות בתוצאות החיפוש?

מה לעשות עכשיו?

בבלוג של Google Chromium הופיעה הודעה לפיה אינדיקטורים חדשים לסימון אתרים איטיים ומהירים  יופיעו בדפדפן כרום.

גוגל שוקלת להציג אינדיקטורים חדשים אלה:

  • הודעה גרפית בדף האתר כאשר העמוד נטען;
  • צבע שונה של שורת המצב כאשר האתר נטען בהתאם למהירות;
  • תווית תהליך האתחול בתפריט ההקשר של הדפדפן.

כתוצאה מכך המשתמשים יוכלו לקבל מידע על מהירות האתר לפני טעינת העמוד הראשון. ניתן להתאים אישית אינדיקטורים כאלה במספר מקרים, כלומר פלט ההודעות עשוי להיות תלוי במהירות החיבור של התקן האינטרנט.

איך זה ייראה?

פיתוח מערכת לאיתור אתרים איטי בדפדפן Google Chrome נמצא בשלב הניסוי והעיצוב אינו מוכן, אך עליכם להיערך לשינויים מראש.

כעת הפריסה היא כדלקמן:

איך זה ישפיע על קידום אתרים?

לאינדיקטורים תהיה השפעה משמעותית על הערכים בפועל של גורמים התנהגותיים לדירוג דפים באתרים.

גורמי התנהגות כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים.

גורמים אלה נלקחים בחשבון לאחר אינדקס הדפים, ואחרי גל הדירוג הראשון.

עם סבירות גבוהה, אנו יכולים לומר כי אותות מ- Chrome מועברים למנוע החיפוש של גוגל.

Chrome הוא הדפדפן הפופולרי ביותר. נתח השוק של הדפדפן עולה על 65% וצומח.

חלוקת הקהל על ידי דפדפני האינטרנט כרגע נראית כך (נתונים מהשירות Statcounter):

  • Google Chrome — 65%;
  • Safari — 16%;
  • Microsoft — 5%;
  • Firefox — 4.33%;
  • Opera — 2.34%.

קטע מטקסט ההכרזה (תרגום):

"…

מהירות תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות של דפדפן כרום – אנו (להלן – גוגל) פועלים כל העת כדי להבטיח שמשתמשים יגיעו לתוצאות מיידיות בעת הגלישה באינטרנט. אנו מאמינים שהאינטרנט מסוגל ליותר ורוצה לעזור למשתמשים להבין מראש מתי האתר יטען באטיות ולעודד משאבים המראים מהירות גבוהה.

בעתיד Chrome יוכל לזהות את מהירות ההורדה של אתרים ולסמן אותם כאיטיים או מהירים. ייעודים כאלה אפשריים בצורות שונות, ואנו מתכננים לבצע ניסויים בכדי למצוא את הנוחים ביותר מבחינת המשתמשים.

התגים יתבססו על היסטוריית זמן הטעינה של האתר. יתרה מכך, נוכל להרחיב מידע זה ולדווח על הסבירות למהירות הורדה נמוכה בהתאם למכשיר ולתנאי הרשת של המשתמש.

מחקרים מתוזמנים כוללים התראות במסך הטעינה של האתר, מחוון מהירות הורדה (סרגל התקדמות ירוק לאתרים מהירים) וסימן בתפריט ההקשר של Chrome, כך שמשתמשים יכולים להחליט מראש אם לעקוב אחר הקישור.

…"

הדפדפן מגוגל יקבע את מהירות הטעינה של דפי האתר ויציג אינדיקטור מתאים, שישפיע לרעה על דירוג האתרים שנטענים באטיות.

השינוי ישפיע על מיקום האתרים בדרך זו:

  • גורמים התנהגותיים באתרים עם מהירויות הורדה נמוכות יוחמרו, מה שיוביל לירידה במיקומי החיפוש;
  • מיקומים בתוצאות החיפוש לאתרים דפים שלהם נטענים במהירות גבוהה יגדלו.

עוד בנושא: SEO אופטימיזציה למנועי חיפוש אתרים חנויות מקוונות.


תרגום מאמר לישראל. המקור https://ru.megaindex.com/blog/google-speed-label

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ