מנוע החיפוש של גוגל מונופול את התנועה

מנוע החיפוש של גוגל מונופול את התנועה. ניתן להסיק מסקנות כאלה על בסיס מספר חידושים המיושמים בדף תוצאות החיפוש.

למה הובילו פעולות כאלה? האם יש נתונים אנליטיים אשר יאשרו את ריכוז התנועה באתר מנועי החיפוש?

במה תביא האסטרטגיה של גוגל? ומה צריך לעשות מיטוב החיפוש?

מונופול של תנועה בגוגל

 
גוגל מוסיפה ל- SERP פריטים חדשים שנועדו לעכב את התנועה באתר מנועי החיפוש.

כעת האופטימיזציה למנועי חיפוש בוחנת כיצד מנוע החיפוש של גוגל כבר אינו רק כלי למציאת קישורים לדפים הנכונים.

גוגל הופכת לשירות שמסוגל לייצר תשובות מוכנות לרוב תחומי המשתמש. גישה זו גורמת למיותר למשתמשים לעבור לאתרים הרשומים בתוצאות אורגניות לאחר כרטיסי גוגל.
בשנת 2019, לראשונה, הושג סימן כאשר היו 0 קליקים על מרבית הפניות לאתרים מההנפקה.

להלן תרשים המציג נתונים על תנועה בתשלום ואורגני בתוצאות החיפוש של גוגל, כמו גם את נפח שאילתות החיפוש ללא קליקים.

הבסיס הוא הנתונים שמתקבלים על בסיס 40 מיליון בקשות. נעשה שימוש במיליוני מכשירים שולחניים וניידים שונים. בקשות התקבלו באמצעות הדפדפנים.

התוצאות הן כדלקמן:

  • ב 50.33% מהקליקים לא היו דפי פרסומות, וגם לא דפים עם תוצאות אורגניות של מנוע חיפוש;
  • 45.25% מהקליקים היו בדפים מתוצאות מנוע חיפוש אורגני;
  • 4.42% מהקליקים היו על פרסומות.

התבנית מצביעה על כך ששיעור שאילתות החיפוש ללא קליקים על תוצאות אורגניות בתוצאות החיפוש גדל.

בתוצאות חיפוש למכשירים ניידים, הקליקים על תוצאות אורגניות פחותים מתוצאות החיפוש למכשירים שולחניים.

מסקנות

המגמה עם גוגל היא זו:

  • התנועה מתוצאות חיפוש אורגניות מצטמצמת. במכשירים ניידים, אחוז תנועה נמוך במיוחד;
  • התנועה מפרסום גוברת;
  • נפח שאילתות החיפוש גדל, מה שלא מביא עקרונות קליקים.

כתוצאה מכך המצב נראה כך:

  • מנוע החיפוש אוסף נתונים מאתרים שונים;
  • ואז הנתונים מצטברים;
  • מידע נוסף מעובד על ידי מערכות שונות, כגון בינה מלאכותית של גוגל;
  • כתוצאה מכך, תוצאות החיפוש אינן מציגות קישורים לאתרים, אלא תגובה לשאילתת חיפוש;
  • האתר מאבד תנועה.

המסקנה העיקרית היא הבאה – חיפוש בגוגל מתחיל לחפש תשובה בתוך בסיס הנתונים של גוגל, ואתרים מאבדים תנועה

המגמה העיקרית של גוגל היא בינה מלאכותית ראשונה. המשמעות היא שבעתיד נפח התעבורה הפוטנציאלי מתוצאות מנוע חיפוש אורגני יקטן.

מהו מיטוב למנועי חיפוש? ישנם פתרונות כאלה למיטבי מנועי חיפוש.:

  • הטמעת טכנולוגיית AMP באתר;
  • מציאת דרכים להפיק ערך מתוצאות לחץ על אפס. לדוגמה, כדי לתפעל את התוכן, ליצור פיסות מידע;
  • גיוון. עליך להתחיל להבין סביבות כמו פייסבוק, יוטיוב וכו '.

מותאם לישראל. המקור https://ru.megaindex.com/blog/google-serp-analytics

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ