GRP – בית מרקחת

לפתח אסטרטגיה מקיפה לקידום מקוון

דף נחיתה

GRP – בית מרקחת

SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש)

אתרים (פיתוח)

הפרסום הקונטקסט של Google AdWords

מדיה ומודעות אחרות של Google AdWords

תקופה: ינואר 2018

כתובת האתר: pharmacygrp.com

 

 

  • בקטגוריה:

    אנו מציעים גישה משולבת לנושאים SEO אופטימיזציה למנועי חיפוש אתרים וחנויות מקוונות.

    אופטימיזציה למנועי חיפוש אינה מסתכמת במילוי הטקסט ומילות המפתח.

    לפני שקידום חנות או אתר מקוון במנוע חיפוש, אנו ננתח אותו בדרכים רבות ונבחר רק את השיטות והיעילות היעילות והיעילות ביותר לייעל ולקידומו.

  • בקטגוריה:

    דף נחיתה (אנגלית landing page ) — דף אינטרנט שתפקידו העיקרי הוא לאסוף מידע ליצירת קשר אודות קהל היעד. משמש כדי לשפר את היעילות של פרסום, להגדיל את הקהל. דף הנחיתה מכיל בדרך כלל מידע על המוצר או השירות.

    דף נחיתה  מ- 1500

  • בקטגוריה:

    פיתרון כזה כאתר כרטיסי ביקור הוא לספק למשתמשים כמות קטנה של מידע המכיל עובדות ספציפיות בלבד, תיאור היתרונות של טובין ויתרונות שירותי החברה, כמה מילים על החברה כולה – בקצרה ובצורה של מצגת.

    כדי ליצור מיני-פרויקט כזה, אתר כרטיסי ביקור ידרוש עלויות כספיות וזמן קטנות, הפיתוח ישתלם כאשר מבקרי המשאב יהפכו ללקוחות קבועים.

  • בקטגוריה:

    אתר תאגידי – זהו ייצוג מלא של החברה שלך באינטרנט.

    אתר תאגידי – פיתרון לחברות שצריכות להציג לא רק את קו המוצרים, אלא גם מידע על החברה, היתרונות והיכולות שלה, שותפים וקבלנים, היסטוריה וכו '.

    אתר תאגידי  מ- 4000 ₪

  • בקטגוריה:

    על ידי תמיכה מקוונת מקיפה באינטרנט, אנו מתכוונים לעקוב אחר יעדי העסק של הלקוח  במטרה לפתור אותם בצורה יעילה ככל האפשר בעזרת טכנולוגיות שיווק באינטרנט.

    בליווי עסקי הלקוחות באינטרנט אנו מנסים להיות חלק מהצוות שלכם, להיות משולבים ככל האפשר בתהליכים העסקיים שלכם, להבין היטב את המשימות ולהציע את הפתרונות הטובים ביותר.

    תמיכה מקיפה בהסכמה

  • ВВЕРХВВЕРХ