
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש.
מה אורך הכותרת האופטימלי? כיצד לייעל את תוכן הכותרות שלך?
ההשפעה של כותרות h1-h6 על קידום אתרים
כותרות הן שברי טקסט המסומנים בקוד העמוד עם התגים h1, h2, h3, h4, h5, h6. הכותרת היא אות משמעותי.
ישנם גורמי דירוג רבים, אך הטקסטים ברשימה העיקריים. מהן הסיבות לסמוך על הצהרה זו? העובדה מאושרת על ידי תרגול, אך לא רק.
העילה היא כדלקמן:
- הצהרות פומביות בשם מנועי החיפוש;
- הפניות בדירוג הפטנטים.
הצהרת גוגל – youtube: הכותרות בדף עוזרות לנו להבין טוב יותר את תוכן הדף. אבל זה לא גורם הדירוג היחיד שיש לנו. אנו מסתכלים גם על התוכן עצמו. עם זאת, לפעמים שיש כותרת ברורה בדף נותן לנו קצת יותר מידע על מה הסעיף. כשמדובר בטקסט בדף, הכותרת היא אות חזק מאוד שאומר לנו שחלק זה של הדף קשור לנושא זה.
פטנטים קרא כך:
- כותרות משמשות בדירוג. התייחסות לפטנט – Document ranking based on semantic distance between terms in a document;
- הכותרות משפיעות גם על היווצרות הטקסט המוצג. התייחסות לפטנט – Context scoring adjustments for answer passages.
אופטימיזציה למנועי חיפוש של כותרות h1-h6
רשימה מלאה של הכללים העיקריים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש לכותרות h1-h6:
- השתמש בכותרת h1 פעם אחת בלבד בעמוד;
- השתמש במופעים של ביטויי מפתח משאילתות מקודמות בתוכן;
- השתמש ב- h1 בכל עמוד;
- מקם את h1 בראש העמוד;
- מקם ביטויי מפתח קרוב יותר לתחילת הטקסט;
- הדגיש כותרות בגודל גופן גדול;
- היררכיית h1-h6 נכונה;
- תוכן הכותרת ו- h1 חייב להיות שונה;
- תוכן הכותרת חייב להיות ייחודי בתוך האתר.
שלב שימושי ביצירת כותרות הוא ניתוח אתרים תחרותיים המובילים בתוצאות חיפוש למבנה ותוכן הכותרות.
האלגוריתמים למדו להכיר את משמעות הטקסט, ולכן אין טעם לחזור על ביטויי מפתח בכותרות. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קומפלקס של אמצעים. אם באתר יש הרבה כותרות h1, לא תהיה הרבה בעיה. ישנם גורמי דירוג רבים.
אורך אופטימלי של כותרות h1-h6
האורך נקבע על פי המופע הנדרש של ביטויי מפתח.
אין המלצות אורך ישיר. אם אתה עוקב אחר נתוני המחקר, אז כותרות אינפורמטיביות עובדות טוב יותר – 14+ מילים .
כותרות סטיילינג h1-h6
יש להגדיר כותרות לגודל גופן גדול.
שגיאות בכותרות אופטימיזציה למנועי חיפוש
שגיאה: h1 וכותרת עם אותו תוכן
הכותרת ותוכן h1 בדף צריכים להיות שונים.
שגיאה: כשל ברצף
חשוב לקינון הכותרות. לעתים קרובות מתעלמים מכלל זה.
שגיאה: מספר גדול של כותרות בדף
זו שגיאה בשימוש מספר גדול כותרות. טקטיקות כאלה יכולות להיתפס כאמצעי מניפולציה. אם תשלח תלונה למחלקת האנטי ספאם, קיים סיכון שהאתר ייפול בסנקציות של מנוע החיפוש.
שגיאה: כותרות כפולות של h1 באתר
באתרים רבים יש עמודים כפולים, מה שאומר שיש כותרות כפולות. כיצד לפתור את בעיית הכפילויות? צריך להשתמש rel=canonical. על סמך הסימון, מנוע החיפוש יפסיק לספור דפים וכותרות ככפולות .
ממצאים
באלגוריתמי BERT של גוגל יש מנגנון קשב המאפשר למנועי חיפוש לנתח רק חלק מהתוכן בעמוד. כותרות משרתות את הפונקציה סימון נושא של גושי טקסט. אם אתה משתמש נכון ב- h1-h6, מנועי החיפוש יזהו במדויק את נושא הסעיפים.
פרסום והקשר קונטקסטואלי של עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.
מידע נוסף …
מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש. בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק …קרא עוד »איך לבנות מסת קישור לאתר שלך בצורה נכונה?
כמה קישורים נכנסים ביום בטוחים? אם אתה יוצר 100,000 קישורים נכנסים חדשים ביום אחד, האם האתר שלך יוצג ב-Google? אולי. אתה כנראה יכול אפילו לקבל קנס על 1000 קישורים חדשים. …קרא עוד »למה החלטתי להגיש מועמדות לחשפנית בישראל – חשפניות נדרשות לעבודה
אני אוהב לרקוד. מגיל 13 עסקתי בחצי דאנס – ריקוד על עמוד, כלומר על עמוד. מבצעים בו תרגילי התעמלות ואקרובטיים מורכבים בליווי מוזיקה. לדוגמה, הם מסתובבים על ידיים מושטות מבלי …קרא עוד »SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?
עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד »אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת
כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים
שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »