כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש.

מה אורך הכותרת האופטימלי? כיצד לייעל את תוכן הכותרות שלך?

ההשפעה של כותרות h1-h6 על קידום אתרים

כותרות הן שברי טקסט המסומנים בקוד העמוד עם התגים h1, h2, h3, h4, h5, h6. הכותרת היא אות משמעותי.

ישנם גורמי דירוג רבים, אך הטקסטים ברשימה העיקריים. מהן הסיבות לסמוך על הצהרה זו? העובדה מאושרת על ידי תרגול, אך לא רק.

העילה היא כדלקמן:

  • הצהרות פומביות בשם מנועי החיפוש;
  • הפניות בדירוג הפטנטים.

הצהרת גוגל – youtube: הכותרות בדף עוזרות לנו להבין טוב יותר את תוכן הדף. אבל זה לא גורם הדירוג היחיד שיש לנו. אנו מסתכלים גם על התוכן עצמו. עם זאת, לפעמים שיש כותרת ברורה בדף נותן לנו קצת יותר מידע על מה הסעיף. כשמדובר בטקסט בדף, הכותרת היא אות חזק מאוד שאומר לנו שחלק זה של הדף קשור לנושא זה.

פטנטים קרא כך:

  • כותרות משמשות בדירוג. התייחסות לפטנט – Document ranking based on semantic distance between terms in a document;
  • הכותרות משפיעות גם על היווצרות הטקסט המוצג. התייחסות לפטנט – Context scoring adjustments for answer passages.

אופטימיזציה למנועי חיפוש של כותרות h1-h6

רשימה מלאה של הכללים העיקריים לאופטימיזציה של מנועי חיפוש לכותרות h1-h6:

  • השתמש בכותרת h1 פעם אחת בלבד בעמוד;
  • השתמש במופעים של ביטויי מפתח משאילתות מקודמות בתוכן;
  • השתמש ב- h1 בכל עמוד;
  • מקם את h1 בראש העמוד;
  • מקם ביטויי מפתח קרוב יותר לתחילת הטקסט;
  • הדגיש כותרות בגודל גופן גדול;
  • היררכיית h1-h6 נכונה;
  • תוכן הכותרת ו- h1 חייב להיות שונה;
  • תוכן הכותרת חייב להיות ייחודי בתוך האתר.

שלב שימושי ביצירת כותרות הוא ניתוח אתרים תחרותיים המובילים בתוצאות חיפוש למבנה ותוכן הכותרות.

האלגוריתמים למדו להכיר את משמעות הטקסט, ולכן אין טעם לחזור על ביטויי מפתח בכותרות. אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קומפלקס של אמצעים. אם באתר יש הרבה כותרות h1, לא תהיה הרבה בעיה. ישנם גורמי דירוג רבים.

אורך אופטימלי של כותרות h1-h6

האורך נקבע על פי המופע הנדרש של ביטויי מפתח.
אין המלצות אורך ישיר. אם אתה עוקב אחר נתוני המחקר, אז כותרות אינפורמטיביות עובדות טוב יותר – 14+ מילים .

כותרות סטיילינג h1-h6

יש להגדיר כותרות לגודל גופן גדול.

שגיאות בכותרות אופטימיזציה למנועי חיפוש

 

שגיאה: h1 וכותרת עם אותו תוכן

הכותרת ותוכן h1 בדף צריכים להיות שונים.

שגיאה: כשל ברצף

חשוב לקינון הכותרות. לעתים קרובות מתעלמים מכלל זה.

שגיאה: מספר גדול של כותרות בדף

זו שגיאה בשימוש מספר גדול כותרות. טקטיקות כאלה יכולות להיתפס כאמצעי מניפולציה. אם תשלח תלונה למחלקת האנטי ספאם, קיים סיכון שהאתר ייפול בסנקציות של מנוע החיפוש.

שגיאה: כותרות כפולות של h1 באתר

באתרים רבים יש עמודים כפולים, מה שאומר שיש כותרות כפולות. כיצד לפתור את בעיית הכפילויות? צריך להשתמש rel=canonical. על סמך הסימון, מנוע החיפוש יפסיק לספור דפים וכותרות ככפולות .

ממצאים

באלגוריתמי BERT של גוגל יש מנגנון קשב המאפשר למנועי חיפוש לנתח רק חלק מהתוכן בעמוד. כותרות משרתות את הפונקציה סימון נושא של גושי טקסט. אם אתה משתמש נכון ב- h1-h6, מנועי החיפוש יזהו במדויק את נושא הסעיפים.


פרסום והקשר קונטקסטואלי של עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

    • אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »
    • גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע ​​כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »
    • כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »
    • מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »
    • כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »
    • Advertising on the Google search network

      Advertising on the Google search network

      פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »
    • כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »
    • נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      חלק 2. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. התחל כאן https://nikk.co.il/website-traffic-has-dropped-what-to-do כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב -15 שלבים 7. עונשים ידניים סנקציות במנועי …קרא עוד »
    • תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      חלק 1. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב- 14 שלבים 1. אל תיבהלו כאשר תנועת האתרים נופלת, לעיתים …קרא עוד »
    • החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 נחפש בגוגל בצורה אחרת: מערכת החיפוש השתנתה, כעת הקטעים באינדקס. זה משפיע על היווצרות הדירוג. היזמים התמקדו בחיפושים קצרים המוסתרים באמצע הטקסט. ניתוח קטעים מאפשר לך לשנות …קרא עוד »
  • ВВЕРХ ВВЕРХ