כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית?

רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר.

כיצד מנועי החיפוש מדרגים קישורים נכנסים?

מנועי חיפוש אישרו רשמית את השימוש באותות קישורים בעת הדירוג בתוצאות החיפוש.

קישורים חיצוניים נכללים ברשימת אותות המפתח בעת דירוג האתרים.

בשל המשמעות המוגברת של האות, מדדים רבים משמשים להערכת קישורים.

הניתוח מבוסס על אלגוריתם PageRank.

מנועי חיפוש משתמשים שינויים שונים של אלגוריתם זה, מכיוון שקשה להסתדר ללא ניתוח קישורים בדירוג. הצהרת גוגל:

So PageRank is the most well known type of trust. It’s looking at links and how important those links are.

So if you have a lot of very high quality links, then you tend to earn a lot of trust with Google. There’s over 200 different signals that we use in our ranking.

But you can kind of break them down into this notion of trust and how well you match a particular query. We use several words – reputation, trust, authority.

מהם הקישורים הנכנסים היעילים ביותר? מידע על אופן השינוי המדויק של האלגוריתם בכל אחד ממנועי החיפוש נותר סגור.

אבל יש יישומים של נציגי מנועי חיפוש ופטנטים.

המידע שנאסף ממקורות שונים מספק מידע רב ערך על עקרונות הערכת הקישור. להלן רשימת האותות המשמשים להערכת קישורים.

1. קישורים מדף עם פרופיל קישור טוב יעילים יותר.

קישורים חיצוניים מדפי סמכות מעניקים משקל רב יותר. מצא אתר מכובד תחילה. אז האתר צריך לחפש דפים מוסמכים עם קישורים רבים. הגישה מתעלמת לעיתים קרובות כשעושים עבודה ידנית עם אופטימיזציה של פרופיל קישור חיצוני.

2. קישורים מתוכן עיקרי יעילים יותר מקישורים מבחוץ.

הפטנטים מצביעים על כך שמנועי חיפוש מגדירים בבירור את התוכן העיקרי של הדף ואת האלמנטים החוזרים בתבנית. אזור התוכן הראשי בדף נקרא תוכן ראשי. לקישורים מהתוכן הראשי של הדף יש משקל רב יותר.

3. יש למקם קישורים גבוה יותר בקוד העמוד.

קישורים צריכים להיות ממוקמים בראש העמוד. הפטנטים של גוגל מתארים שיטה לפיה קישורים כאלה מקבלים ערך רב יותר. משתמשים צפויים ללחוץ על קישורים אלה בתדירות גבוהה יותר. יש חשיבות רבה לקישורים חיצוניים, הממוקמים גבוה יותר בקוד.

4. קישורים לטקסט נושא משמעותיים יותר.

טקסט קישור חשוב. קישורים עם עוגנים לא רלוונטיים מעבירים פחות משקל. עיקרון זה מוזכר בתיאור הפטנט הגולש ההגיוני.

5. עדיף שיהיו יותר קישורים מאתרים שונים מאשר הרבה ספציפיים.

מנועי חיפוש קובעים את הפופולריות של דף ברחבי העולם, ולא בתוך משאב ספציפי. במילים אחרות, מעט קישורים מאתרים איכותיים אינם מבטיחים תוצאות.

הערך האופטימלי של מספר הקישורים בנישה מסוימת נקבע על ידי ניתוח הקישורים החיצוניים של אתרים תחרותיים.

6. קישורים חיצוניים חשובים יותר מקשרים פנימיים.

ניצול קישורים פנימי יעיל. אך פרסום קישורים נכנסים נוספים ממגוון אתרי נושא יעיל אף יותר. קישורים פנימיים משדרים משקל; קישור צריך להיעשות תוך התחשבות בגורמי דירוג התנהגותיים. קישור מחדש כרגיל אינו יעיל.

7. קישורים מאתרים מכובדים יעילים יותר.

פטנטים במנועי חיפוש משתמשים במושג דירוג אמון. מה שחשוב הוא אורך המרחק בשרשרת הקישורים, מאתרי הרשויות ועד דף הנחיתה הסופי. עדיף אם המרחק קצר יותר.

8. סמיכות נושאית של הדפים המקושרים באמצעות הקישור.

קישורים חיצוניים מאתרי אתרים כלליים עובדים, אך הם פחות יעילים. נושא הדף חשוב. הנושא מאפשר למנועי חיפוש להילחם בקישורי ספאם.

9. קישורים מדפים רלוונטיים יעילים יותר.

מנועי חיפוש מדרגים את הרלוונטיות של התוכן. עדיף אם יוצבו קישורים חיצוניים בדפי האתר שאתה מבקר בהם או בדפים שתוכנם מתעדכן באופן קבוע.

הערה חשובה. התאריך בו נוצר הדף אינו מעיד על רלוונטיות מכיוון שניתן לתפעל בקלות גורם זה. הרלוונטיות נקבעת אחרת.

גורמים:

  • רלוונטיות לתוכן;
  • דינמיקת עמודים על ידי קישורים חיצוניים;
  • גורמים התנהגותיים.

10. דינמיקה של קישורים חיצוניים.

פטנט Information retrieval based on historical data מתאר כיצד מנוע חיפוש מנתח את המדד של דינמיקת קישורים נכנסים. עלייה מתונה במספר הקישורים מעידה על חשיבות הדף. ירידה בקישורים חיצוניים מעידה על אובדן הרלוונטיות לדף.

11. מתעלמים מקישורים חיצוניים לספאם.

מנוע החיפוש מתעלם מרוב הקישורים הזבליים. דרכים פשוטות מאוד להגדיל את מספר הקישורים הנכנסים אינן יעילות.

12. הד התייחסות.

ההשפעה של קישורים חיצוניים נמשכת גם אם הקישורים הוסרו. ואז זה נעלם. המסקנה נובעת מהניסוי. אחרת, המידע אינו מאושר בשום צורה שהיא. כתוצאה מכך, יש הנחה שמנוע החיפוש משתמש במדד של דינמיקה של קישורים נכנסים לאורך תקופה. יש היגיון.

מסקנות.

  • קישורים הם בין הגורמים המובילים בדירוג.
  • חשיבות האות במנועי החיפוש השפיעה על מורכבות האלגוריתמים המעריכים את פרופיל הקישור החיצוני של דף ואתר. עצם הצבת קישור לאתר סמכותי אינה מספיקה.
  • מה שחשוב הוא מיקום הקישור, התוכן בדף ועוד.
  • מנועי חיפוש משתמשים בלימוד מכונה, כלומר משקל האות משתנה, כלומר ערכים שונים מחושבים בנישות שונות.

בדוק את השפעת האותות באמצעות בדיקה. אין דבר טוב יותר ללימוד אלגוריתמי חיפוש מאשר ניסויים.


קידום עסק או אתר בישראל nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ