
התוצאה הראשונה של גוגל מביאה 28% מהקליקים
תוצאות החיפוש הראשון של גוגל עם שיעור קליקים של 28.5%, כך הראה מחקר חדש של Sistrix. החברה ניתחה למעלה מ -80 מיליון מילות מפתח וכמה מיליארד תוצאות חיפוש כדי להבין כיצד משתמשים מתקשרים עם SERP.
ממצאי המחקר העיקריים
- שיעור הקליקים הגבוה ביותר במיקום הראשון של תוצאות החיפוש הוא 28.5%. ואז שיעור הקליקים הממוצע יורד בחדות ומסתכם ב -15.7% למיקום השני ו -11% לשלישי. למיקום העשירי שיעור קליקים של 2.5%.
- התוצאות בדף השני של ה- SERP של גוגל כוללות שיעור קליקים של פחות מ- 1% עבור כל פריט שורה.
- חוקרים מבחינים כי לגבי המיקומים בעמוד הראשון בכל מקרה ספציפי, שיעור הקליקים והתנועה יכולים להשתנות מאוד. זה תלוי במספר גורמים. לדוגמא, תלוי בסוג הגיליון – האם 10 הקישורים הכחולים הסטנדרטיים מוצגים למשתמש או שמא הבעיה מכילה בלוקים עם פונקציות מתקדמות.
- בלוקים עם sitelinks שיעור הקליקים גבוה יותר. עבור המיקום הראשון עם קישורי sitelink, שיעור הקליקים הוא 46.9%.
- לעומת זאת, קטעי טקסט נבחרים משפיעים לרעה על הקליקים. שיעור הקליקים הממוצע של המיקום הראשון עם קטע נבחר הוא 23.3%, שהוא 5.3 נקודות אחוז נמוך מהממוצע.
- ללוח הידע יש השפעה דומה. בגלל זה, המיקום הראשון מקבל רק 16% מהקליקים במקום 28%. חוקרים מייחסים זאת לעובדה שמשתמשים מוצאים את המידע הנכון ישירות בתוצאות החיפוש ויוצאים מבלי ללחוץ על תוצאות החיפוש.
- השפעה שלילית על שיעור קליקים ומודעות מודעות Google. אם יש פרסום בראש תוצאות החיפוש, שיעור הקליקים הממוצע מופחת עבור כל המיקומים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. במקרה של פרסום, התוצאה הראשונה היא רק 18.9% מהקליקים.
מקור: https://www.searchenginejournal.com/google-first-page-clicks/374516/ Search Engine Journal
מידע נוסף …
מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש. בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק …קרא עוד »איך לבנות מסת קישור לאתר שלך בצורה נכונה?
כמה קישורים נכנסים ביום בטוחים? אם אתה יוצר 100,000 קישורים נכנסים חדשים ביום אחד, האם האתר שלך יוצג ב-Google? אולי. אתה כנראה יכול אפילו לקבל קנס על 1000 קישורים חדשים. …קרא עוד »למה החלטתי להגיש מועמדות לחשפנית בישראל – חשפניות נדרשות לעבודה
אני אוהב לרקוד. מגיל 13 עסקתי בחצי דאנס – ריקוד על עמוד, כלומר על עמוד. מבצעים בו תרגילי התעמלות ואקרובטיים מורכבים בליווי מוזיקה. לדוגמה, הם מסתובבים על ידיים מושטות מבלי …קרא עוד »SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?
עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד »אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת
כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים
שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »