כמה קליקים מקבלים תוצאות חיפוש בגוגל?

התוצאה הראשונה של גוגל מביאה 28% מהקליקים

תוצאות החיפוש הראשון של גוגל עם שיעור קליקים של 28.5%, כך הראה מחקר חדש של Sistrix. החברה ניתחה למעלה מ -80 מיליון מילות מפתח וכמה מיליארד תוצאות חיפוש כדי להבין כיצד משתמשים מתקשרים עם SERP.

ממצאי המחקר העיקריים

  • שיעור הקליקים הגבוה ביותר במיקום הראשון של תוצאות החיפוש הוא 28.5%. ואז שיעור הקליקים הממוצע יורד בחדות ומסתכם ב -15.7% למיקום השני ו -11% לשלישי. למיקום העשירי שיעור קליקים של 2.5%.

  • התוצאות בדף השני של ה- SERP של גוגל כוללות שיעור קליקים של פחות מ- 1% עבור כל פריט שורה.
  • חוקרים מבחינים כי לגבי המיקומים בעמוד הראשון בכל מקרה ספציפי, שיעור הקליקים והתנועה יכולים להשתנות מאוד. זה תלוי במספר גורמים. לדוגמא, תלוי בסוג הגיליון – האם 10 הקישורים הכחולים הסטנדרטיים מוצגים למשתמש או שמא הבעיה מכילה בלוקים עם פונקציות מתקדמות.
  • בלוקים עם sitelinks שיעור הקליקים גבוה יותר. עבור המיקום הראשון עם קישורי sitelink, שיעור הקליקים הוא 46.9%.
  • לעומת זאת, קטעי טקסט נבחרים משפיעים לרעה על הקליקים. שיעור הקליקים הממוצע של המיקום הראשון עם קטע נבחר הוא 23.3%, שהוא 5.3 נקודות אחוז נמוך מהממוצע.
  • ללוח הידע יש השפעה דומה. בגלל זה, המיקום הראשון מקבל רק 16% מהקליקים במקום 28%. חוקרים מייחסים זאת לעובדה שמשתמשים מוצאים את המידע הנכון ישירות בתוצאות החיפוש ויוצאים מבלי ללחוץ על תוצאות החיפוש.
  • השפעה שלילית על שיעור קליקים ומודעות מודעות Google. אם יש פרסום בראש תוצאות החיפוש, שיעור הקליקים הממוצע מופחת עבור כל המיקומים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. במקרה של פרסום, התוצאה הראשונה היא רק 18.9% מהקליקים.

מקור: Search Engine Journal

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ