
כיצד ליצור אתר אינטרנט מודרני נוח כדי למשוך לקוחות?
1. הגדרת כל "למה" ו"למה"
תן לעצמך את התשובה לשאלה: מדוע אתה צריך אתר ואילו משימות עליו לבצע.
לדוגמה, כדי למשוך יותר לקוחות, מה שאומר שאתה צריך לעבוד לעומק את קהל היעד, צור את ההצעה הנכונה שעבורה קהל היעד ישאיר את כספם, או במילים אחרות, לארוז את המוצר / השירות שלך כראוי.
2. ניתוח קהל היעד
הניתוח יכול לקחת אותך מיומיים למספר שבועות. העיקר שתבינו עבור מי בדיוק המוצר / השירות שלכם, מדוע ולמה הוא יקנה מכם, ואילו בעיות הצרכן פותר.
3. הגדרת ערוצי תנועה
Нלדוגמה, פרסום קונטקסטואלי, מיקוד בפייסבוק, פרסום עם בלוגרים. שלבי העבודה הנוספים יהיו תלויים בכך. תאר לעצמך שאתה מתקן מחשבים ניידים. על פי תוצאות היישום המוסמך של השלב השני, הבנת שהלקוח ככל הנראה יחפש אותך באמצעות מכשיר סלולרי והוא צריך למצוא מומחה עכשיו, אז הוא יתחיל בגוגל, מה שאומר פרסום קונטקסטואלי עם שיווק מחדש לשלושה הימים הם האפשרות הטובה ביותר.
4. מבנה אתר
קבע אילו קטעים צריכים להיות באתר ואילו חסימות יהיו בחלקים אלה. ראשית, עליכם לענות על כל שאלות המשתמש ולא ליצור רושם של עומס.
5. קופירייטינג
על סמך המבנה, הקופירייטר כותב טקסטים לאתר. הטקסט צריך להיות מעניין ונגיש לקהל היעד, הוא אמור לחשוף את היתרונות של המוצר / השירות. לדוגמה, אם אנו כותבים עבור הדור הצעיר, אז הז'רגון או הסלנג הרלוונטיים מתאימים.
הקופירייטר צריך לזכור על מיצוב, אם החברה בערוצים אחרים תמצב את עצמה כדמות רצינית ושמרנית, ובאתר יש הרבה ז'רגון לא מובן, אז עבור הצרכן אתה תהיה חסר פנים. בטקסט, שקלו את מילות המפתח שבאמצעותן מנוע החיפוש יצרף אינדקס לאתר ותוכלו למצוא את הצרכן.
6. טיפוס-טיפוס
בשלב זה, עליך להציג באופן סכמטי את כל האלמנטים באתר תוך התחשבות בטקסט הכתוב ולמקם את הכל כך שיהיה נוח למשתמש. ככלל, הדבר נעשה על ידי מומחה UX, מכיוון שהאתר צריך להיות נוח למשתמש, על סמך הניסיון שלו, וגם לא לשכוח כי כל האלמנטים חייבים להיות נגישים ומוצגים בצורה הגיונית.
7. עיצוב אתר
על עיצוב האתר למשוך מבקר, לעמוד בטרנדים מודרניים ולקחת בחשבון את הטעמים של קהל היעד. יחד עם זאת עליו להגיש בצורה ברורה ותמציתית את כל המידע באתר כך שלא יהיה רושם של ריקנות או עומס. המראה של האתר, בין אם המשתמש אוהב אותו ובין אם לא, תוצאת ההמרה תלויה בו.
ערכו סרטון וידאו, צילמו תמונות או לפחות אל תחסכו בתמונות מלאי. יש לצייר את העיצוב בשתי גרסאות לפחות: שולחן עבודה – למחשבים ניידים, ניידים – למכשירים ניידים, כך שלמעצב הפריסה תהיה הבנה כיצד האתר צריך להסתגל, שכן הוא אמור להיות נוח ולהיראות יותר מ -15 רזולוציות מסך.
8. פיתוח אתרים
אני בטוח מניסיוני האישי שב 70% מהמקרים אתרים בדף אחד אינם דורשים מערכת ניהול, ככלל, שינויים נעשים לעיתים רחוקות מאוד ואם תחילה בונים מערכת יחסים הולמת עם מעצב פריסה, ואז שינוי מספר הטלפון באתר בחצי שנה יכול להיות בחינם.
אם אתה עדיין זקוק למערכת בקרה, עליך לבחור בה בהתבסס על הצרכים שלך. לדוגמה, אם זו חנות מקוונת, OpenCart, אתר חברה או עמוד אחד, הוא WordPress, אשר יתמודד בצורה מושלמת עם כל המשימות. כל מערכת בקרה כוללת חבורה של פונקציונליות נוספת שמאטה את טעינת האתר ובמידה ונדרש מהירות מקסימאלית עדיף לבחור את המסגרת Yii2 או Symfony, למשל.
9. מיטוב ופתרון בעיות
לאחר פיתוח הפרויקט, עליכם למלא את תגי המטא העיקריים כותרת ודסקריפט באתר. בצע אופטימיזציה של האתר באמצעות שירות Google Page Spead והסר שגיאות במאמת (לא תמיד ניתן להסיר את כל השגיאות).
תרגום חומר לישראל. המקור https://it-rating.in.ua/kak-sozdat-udobnyiy-sovremennyiy-sayt-dlya-privlecheniya-klientov
מידע נוסף …
כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור
קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2
חלק 2. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. התחל כאן https://nikk.co.il/website-traffic-has-dropped-what-to-do כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב -15 שלבים 7. עונשים ידניים סנקציות במנועי …קרא עוד »תנועת האתר צנחה – מה לעשות?
חלק 1. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב- 14 שלבים 1. אל תיבהלו כאשר תנועת האתרים נופלת, לעיתים …קרא עוד »החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל
החל מאוקטובר 2020 נחפש בגוגל בצורה אחרת: מערכת החיפוש השתנתה, כעת הקטעים באינדקס. זה משפיע על היווצרות הדירוג. היזמים התמקדו בחיפושים קצרים המוסתרים באמצע הטקסט. ניתוח קטעים מאפשר לך לשנות …קרא עוד »קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בישראל ואיך להפיק ממנו את המיטב
מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש מקומיים קידום אתרים מקומי הוא דרך לדירוג משאבים בתוצאות החיפוש, הלוקחת בחשבון את המיקום הגאוגרפי של האובייקט. כאשר אתה מזין בקשה, חבילה מקומית מוצגת על המסך, …קרא עוד »האם בוני אתרים – CMS מתאימים לקידום אתרים?
פיתוח אתר מאפס הוא זמן רב ויקר. לא כל יזם מתחיל או יזם מתחיל יכול לעמוד בהוצאות משמעותיות בשלב הראשון, ובשביל סוגים מסוימים של עסקים בכלל אין צורך באתר מפואר. …קרא עוד »כיצד לקדם אתר בישראל עם תוכן – דרכים קלות
איך ואיפה לפרסם מאמרים וביקורות בישראל כדי להגדיל את התנועה ולמשוך לקוחות מתעניינים? מה צריך להיות התוכן המקודם מספר המלצות שיעזרו להגביר את מעורבות הקוראים ואת העניין במוצרים או בשירותים …קרא עוד »ל- Google Ads יש כללי פרסום מעודכנים
קְבוּצָה Google Ads דיווח כי ב- 28 ביולי שונו מספר כללים שמטרתם להגן על המשתמשים. הם מסרו מידע מפורט על חומרת ההפרה של כללים אלה וחסימתם האפשרית של החשבון ללא …קרא עוד »