כיצד לקדם אתר בישראל עם תוכן – דרכים קלות

איך ואיפה לפרסם מאמרים וביקורות כדי להגדיל את התנועה ולמשוך לקוחות מתעניינים?

איך ואיפה לפרסם מאמרים וביקורות בישראל כדי להגדיל את התנועה ולמשוך לקוחות מתעניינים?

מה צריך להיות התוכן המקודם

מספר המלצות שיעזרו להגביר את מעורבות הקוראים ואת העניין במוצרים או בשירותים שלך.

לפתור בעיות משתמש

קודם כל, הטקסט אמור לפתור את בעיית הקורא – איך להכין, איפה לקנות, איך לבחור וכו '. לא משנה אם זה פרסום או "אורח". קבע באיזו בעיה הקורא מגיע לחיפוש ומה אתה יכול להציע לו, אל תבטיח הבטחות מיותרות.

מדוע הטקסט צריך להיות אינפורמטיבי?

  • ראשית, יש לכך יתרונות מעשיים. הקורא מצא את המידע הדרוש לו, למשל, עשה הזמנה;
  • שנית, הדף עם הטקסט שנכנס לכוונת הבקשה מדורג טוב יותר בשל מספר הקפצות הנמוך וזמני הצפייה הארוכים. בהתאם לכך, יותר משתמשים במנועי חיפוש יראו את הטקסט אודותיך;
  • שלישית, לקישורים בטקסט יש אפקט SEO, כלומר, רובוטים לחיפוש לוקחים קישורים אלה בחשבון בעת ​​דירוג האתר שלך.

המצב זהה בערך ברשתות החברתיות, תגובות המשתמשים לפוסטים משפיעות על דירוגם בפידים.

קבע את סוגי מילות המפתח להכניס לטקסט

פריט זה קשור ישירות לקודם.

ניתן לחלק שאילתות עיקריות למספר קטגוריות:

  • מידע;
  • ניווט;
  • מסחרי;
  • ממותגי.

השתמש בבקשות מסוגים שונים בהתאם לפורמט החומר. במודעות מותאמות, מודעות מידע יעבדו טוב יותר. בפרסום ישיר עדיף להשתמש בפרסומות. אלה ניווטיים מתאימים אם העסק שלך מופנה גיאוגרפית, למשל, מסעדה או מספרה.

מצא נושאים שהולכים וגדלים בפופולריות

תוכל לבדוק את תדירות החיפושים הקשורים לעסק שלך באמצעות Google Trends. אין ספק שיהיה לך מה לומר בנושא. במקביל, תנתח את הפופולריות לפי אזור, אם המיקום חשוב לעסק שלך.

בוא עם כותרת מעניינת

תאר את תוכן המאמר בצורה ברורה והוסף פרטים מפתים. זה עובד אותו דבר באתרים וברשתות החברתיות. המילים "איך", "למה", "למה" והרשימות – "5 דרכים לעשות …" וכדומה עובדות טוב.

גם אורך הטקסט חשוב. הוא האמין שהאורך האופטימלי של מאמרים באתרים הוא בין 3,000 ל -10,000 תווים, ועבור רשתות חברתיות – מ -1,000 עד 2,000 תווים. פחות אינו אינפורמטיבי, יותר קשה לקרוא.

אל תשכח מקישורים

לאחר פרסום מאמר אודותיך, שלח לפחות קישורים אליו מאתר האינטרנט שלך ודפי המדיה החברתית שלך. ראשית, זה ישפיע לטובה על הדירוג, ושנית, המנויים הקיימים שלך יוכלו ללמוד עליך יותר מהטקסט שפורסם. נסה לנהל משא ומתן עם הבעלים או העורך של האתר לגבי הצבת קישורים לחומר שלך ממאמרים ישנים יותר.

היכן לפרסם מאמרים

ראשית, חשוב לקחת בחשבון את הסמכות והתעבורה של האתר, את המצב הטכני של האתר ואת הרלוונטיות שלו לנושא שלך, או לפחות לשמור אותו קרוב לנושא כדי לא להיתקל בבעיות במנועי החיפוש בגלל קישורים נכנסים באיכות נמוכה.

עקוב אחר המתחרים

בדקו היכן נמצאים המתחרים הגדולים ביותר, קהל היעד שלכם נמצא שם גם כן. אנו ממליצים לבדוק את התוצאות לגבי שאילתות המותג שלהם, בוודאות יש אזכור של חברות תחרותיות בבלוגים או מדיה.

כתוב הודעות אורח

בחר כמה מאתרי המידע או הבלוגים הסמכותיים ביותר בענף שלך והציע להם תוכן מומחה תמורת אזכור קישור. סביר להניח שהמאמר שלך יתקבל בשמחה, לעתים רחוקות העורכים מסרבים לתוכן בחינם.

נסו להיכנס לאוספים

כמעט בכל תחום יש מבחר חברות הפותרות בעיית משתמשים כזו או אחרת: "מכוני המספרה הטובים ביותר בתל אביב", "שירותי הרכב הטובים בחיפה" וכן הלאה. מצא אוספים כאלה ובקש מהם להוסיף אותך. שלח לעורך תיאור של החברה שלך עם USP קצר, בקש להכניס קישור פעיל לאינדקס..

מסכים להחליף פוסטים עם שותפים

אין ספק שיש לך שותפים עסקיים ויש להם גם אתרים ודפים ברשתות החברתיות. מסכים להחליף פרסומים או אפילו להפעיל קידום משותף כדי למשוך קהל חדש.

לא כל אלה היבטים של קידום תוכן

עבור הטקסטים עצמם חשוב גם מבנה, איורים, בחילות, הפצת מילות מפתח ועוד. יש גם דרישות רבות לדפים שבהם יפורסמו המאמרים שלך: תעודת SSL של האתר, מהירות הורדה, מסת הקישור של המשאב כולו ואחרים.

איך ואיפה לפרסם מאמרים וביקורות כדי להגדיל את התנועה ולמשוך לקוחות מתעניינים?

איך ואיפה לפרסם מאמרים וביקורות כדי להגדיל את התנועה ולמשוך לקוחות מתעניינים?


תמיד תוכלו להזמין קידום אתרים בישראל nikk.co.il

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ