איך ואיפה לפרסם מאמרים וביקורות בישראל כדי להגדיל את התנועה ולמשוך לקוחות מתעניינים?
מה צריך להיות התוכן המקודם
מספר המלצות שיעזרו להגביר את מעורבות הקוראים ואת העניין במוצרים או בשירותים שלך.
לפתור בעיות משתמש
קודם כל, הטקסט אמור לפתור את בעיית הקורא – איך להכין, איפה לקנות, איך לבחור וכו '. לא משנה אם זה פרסום או "אורח". קבע באיזו בעיה הקורא מגיע לחיפוש ומה אתה יכול להציע לו, אל תבטיח הבטחות מיותרות.
מדוע הטקסט צריך להיות אינפורמטיבי?
- ראשית, יש לכך יתרונות מעשיים. הקורא מצא את המידע הדרוש לו, למשל, עשה הזמנה;
- שנית, הדף עם הטקסט שנכנס לכוונת הבקשה מדורג טוב יותר בשל מספר הקפצות הנמוך וזמני הצפייה הארוכים. בהתאם לכך, יותר משתמשים במנועי חיפוש יראו את הטקסט אודותיך;
- שלישית, לקישורים בטקסט יש אפקט SEO, כלומר, רובוטים לחיפוש לוקחים קישורים אלה בחשבון בעת דירוג האתר שלך.
המצב זהה בערך ברשתות החברתיות, תגובות המשתמשים לפוסטים משפיעות על דירוגם בפידים.
קבע את סוגי מילות המפתח להכניס לטקסט
פריט זה קשור ישירות לקודם.
ניתן לחלק שאילתות עיקריות למספר קטגוריות:
- מידע;
- ניווט;
- מסחרי;
- ממותגי.
השתמש בבקשות מסוגים שונים בהתאם לפורמט החומר. במודעות מותאמות, מודעות מידע יעבדו טוב יותר. בפרסום ישיר עדיף להשתמש בפרסומות. אלה ניווטיים מתאימים אם העסק שלך מופנה גיאוגרפית, למשל, מסעדה או מספרה.
מצא נושאים שהולכים וגדלים בפופולריות
תוכל לבדוק את תדירות החיפושים הקשורים לעסק שלך באמצעות Google Trends. אין ספק שיהיה לך מה לומר בנושא. במקביל, תנתח את הפופולריות לפי אזור, אם המיקום חשוב לעסק שלך.
בוא עם כותרת מעניינת
תאר את תוכן המאמר בצורה ברורה והוסף פרטים מפתים. זה עובד אותו דבר באתרים וברשתות החברתיות. המילים "איך", "למה", "למה" והרשימות – "5 דרכים לעשות …" וכדומה עובדות טוב.
גם אורך הטקסט חשוב. הוא האמין שהאורך האופטימלי של מאמרים באתרים הוא בין 3,000 ל -10,000 תווים, ועבור רשתות חברתיות – מ -1,000 עד 2,000 תווים. פחות אינו אינפורמטיבי, יותר קשה לקרוא.
אל תשכח מקישורים
לאחר פרסום מאמר אודותיך, שלח לפחות קישורים אליו מאתר האינטרנט שלך ודפי המדיה החברתית שלך. ראשית, זה ישפיע לטובה על הדירוג, ושנית, המנויים הקיימים שלך יוכלו ללמוד עליך יותר מהטקסט שפורסם. נסה לנהל משא ומתן עם הבעלים או העורך של האתר לגבי הצבת קישורים לחומר שלך ממאמרים ישנים יותר.
היכן לפרסם מאמרים
ראשית, חשוב לקחת בחשבון את הסמכות והתעבורה של האתר, את המצב הטכני של האתר ואת הרלוונטיות שלו לנושא שלך, או לפחות לשמור אותו קרוב לנושא כדי לא להיתקל בבעיות במנועי החיפוש בגלל קישורים נכנסים באיכות נמוכה.
עקוב אחר המתחרים
בדקו היכן נמצאים המתחרים הגדולים ביותר, קהל היעד שלכם נמצא שם גם כן. אנו ממליצים לבדוק את התוצאות לגבי שאילתות המותג שלהם, בוודאות יש אזכור של חברות תחרותיות בבלוגים או מדיה.
כתוב הודעות אורח
בחר כמה מאתרי המידע או הבלוגים הסמכותיים ביותר בענף שלך והציע להם תוכן מומחה תמורת אזכור קישור. סביר להניח שהמאמר שלך יתקבל בשמחה, לעתים רחוקות העורכים מסרבים לתוכן בחינם.
נסו להיכנס לאוספים
כמעט בכל תחום יש מבחר חברות הפותרות בעיית משתמשים כזו או אחרת: "מכוני המספרה הטובים ביותר בתל אביב", "שירותי הרכב הטובים בחיפה" וכן הלאה. מצא אוספים כאלה ובקש מהם להוסיף אותך. שלח לעורך תיאור של החברה שלך עם USP קצר, בקש להכניס קישור פעיל לאינדקס..
מסכים להחליף פוסטים עם שותפים
אין ספק שיש לך שותפים עסקיים ויש להם גם אתרים ודפים ברשתות החברתיות. מסכים להחליף פרסומים או אפילו להפעיל קידום משותף כדי למשוך קהל חדש.
לא כל אלה היבטים של קידום תוכן
עבור הטקסטים עצמם חשוב גם מבנה, איורים, בחילות, הפצת מילות מפתח ועוד. יש גם דרישות רבות לדפים שבהם יפורסמו המאמרים שלך: תעודת SSL של האתר, מהירות הורדה, מסת הקישור של המשאב כולו ואחרים.
תמיד תוכלו להזמין קידום אתרים בישראל nikk.co.il
מידע נוסף …
-
מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש. בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק …קרא עוד » -
איך לבנות מסת קישור לאתר שלך בצורה נכונה?
כמה קישורים נכנסים ביום בטוחים? אם אתה יוצר 100,000 קישורים נכנסים חדשים ביום אחד, האם האתר שלך יוצג ב-Google? אולי. אתה כנראה יכול אפילו לקבל קנס על 1000 קישורים חדשים. …קרא עוד » -
SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?
עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד » -
אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת
כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד » -
גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים
שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד » -
כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד » -
מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד » -
כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד » -
Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד » -
כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור
קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »