כיצד לקדם אתר צעיר בישראל

Как продвигать молодой сайт в Израиле

כמובן שתפקיד קידום האתר, ובמיוחד צעיר, בישראל מופקד בצורה הטובה ביותר על מי שיכול לעשות זאת באופן מקצועי ויש לו ניסיון והישגים בשוק זה. (למשל לנו – nikk.co.il) . אבל אם יש רצון לנסות לעשות זאת בעצמך, אז ננסה לתת עצות מסוימות כיצד לא לחזור על אותן טעויות של אחרים.

הנקודות הברורות ביותר באופטימיזציה של אתרים שיעזרו לכם לא לאבד את הראייה של בעיות חמורות.

מיטוב אתרים נועד לשפר את המיקום בתוצאות החיפוש. התנהלות אפקטיבית דורשת לשים לב לפרטים ולהימנע מטעויות. חשוב במיוחד להתמקד בצד הטכני של הנושא, שכן הימצאות טעויות יכולה להשפיע לרעה על התוצאה.

אם אתה מתמודד עם אתר חדש, יש לך מרווח של 2-3 חודשים עד שנה בזמן שמנועי החיפוש בוחנים את המשאב מקרוב.

עיקרי הדברים:

  1. חיפוש וניתוח את המתחרים
  2. מיטוב טכני
  3. מיטוב תוכן
  4. קשר מחדש
  5. מיטוב מטא תגים
  6. קישורים
  7. טעויות אופייניות

חיפוש וניתוח של מתחרים

Пלפני שתתחיל לעבוד על קידום, אתה צריך למצוא מתחרים של האתר ולנתח אותם: למצוא צ'יפס שימושי ונקודות תורפה. כמובן שבעל העסק יודע מיהם המתחרים שלו, אך חשוב להבין כי המתחרים שאתה מכיר "למראה" אינם תמיד מתחרים בתוצאות החיפוש.

אתה יכול למצוא מתחרים באופן ידני או באמצעות שירותים מיוחדים. כלומר, תוכלו להזין את ביטויי המפתח שעבורם אתם רוצים להתקדם במנוע החיפוש, לראות אילו אתרים מדורגים עבורם בראש ואסוף אותם למסמך להמשך ניתוח.

כאשר יש לנו כבר רשימת מתחרים, אנו יכולים להמשיך לניתוח.

אנו ממליצים לנתח נקודות אלה:

  • נפח הגרעין הסמנטי. זה הכרחי כדי להבין כיצד אתה מכסה נישה עם שאילתות חיפוש והאם אתה מפגר אחרי התחרות בזה. זכרו, סמנטיקה צרה יכולה להיות שווה כמות עצומה של מעברים אבודים.
  • מספר העמודים, בקשות בחלק העליון.
  • מבנה האתר. ניתוח מבנה האתר של המתחרים שלך יעזור לך "לעצב" משלך, וגם להבין כיצד להפיץ בצורה הטובה ביותר סמנטיקה על פני דפים.
  • מדדי מפתח SEO: נראות, תנועה, מקורות תנועה. לא ניתן לשקול אינדיקטורים אלה בבידוד. כלומר, הם חשובים בהשוואה, מכיוון שמדדים אלה הם אינדיבידואליים לכל נישה ואתר.
  • פרופיל קישור.גורם דירוג ההתייחסות הוא עדיין אחד הגורמים הקובעים בהתפלגות העמדות. לכן, חשוב כל הזמן לעבוד על בניית מסת קישור איכותית.
  • מראה, קלות השימוש באתר. עליכם לראות כיצד האתר ידידותי למשתמש, מעודכן, באילו טכנולוגיות משתמשים המתחרים כדי לשפר את חווית המשתמש.

מיטוב טכני

זה בודק שגיאות באתר ותיקוןן. אופטימיזציה טכנית מכוונת לתקן בעיות, להגדיל את מהירות ההורדה, לתקן הצפנה לא שלמה, להסיר קישורים שבורים. כל הטעויות הטכניות הללו משפיעות לרעה על תוצאת הקידום.

  • חיפוש והסרת כפילויות. דפים כפולים הם בעיה נפוצה באתרים. היווצרותם יכולה להתרחש מסיבות שונות, אך הפיתרון הוא אחד – הסרת דפים כפולים. כפילויות יכולות להתרחש עקב שגיאות ביצירת תוכן. בנוסף, ה- CMS עצמם יוצרים מספר משמעותי של כפילויות בדפים. הכפילויות הבסיסיות ביותר של עמוד אחד הן גרסאות עם או בלי פרוטוקול, עם www וללא www, נוכחות של דפים עם index.php. מלבד זה, ישנן בעיות נפוצות אחרות.
  • חפש קישורים שבורים. קישורים שבורים פוגעים בקידום: ראשית, הם נתפסים לרעה על ידי מנועי החיפוש; שנית, המבקרים יתאכזבו אם הם לא יוכלו לעקוב אחר הקישור. לכן עליכם למצוא קישורים שבורים ולתקן אותם לקדמותם. מדוע יש הרבה קישורים שבורים? עבודה באתר יכולה לארוך שנים, במהלך תקופה זו ניתן למחוק דפים, להזיזם, לשנותם, כתוצאה מכך נוצרים המון קישורים שבורים.
  • תוכן מעורב. זו עוד טעות איכותית, אך פחות נפוצה. זה בא לידי ביטוי בעובדה שחלק מהתכנים מתברר כלא מוצפנים אפילו עם אישור שסופק בדרך כלל. סביר להניח שזה נובע מהנוכחות בקוד או בסקריפטים של הדף, הקישור שצוין ללא פרוטוקול. למה זה חשוב? בעיה בהצפנה יכולה להשפיע לרעה על קידום, במיוחד אם יש לך חנות מקוונת עם יכולת לשלם ישירות באתר.
  • מהירות הורדה. סקריפטים יכולים לא רק לגרום לתוכן מעורב, אלא גם להאט את מהירות טעינת העמודים. זה מאפיין חשוב למדי שמשפיע על המיקום בתוצאות החיפוש. כדי להעריך מהירות טעינה, השתמש ב- Google Speed, השירות יציג במהירות את איכות מיטוב העמודים. הכלי יציג גם סקריפטים שמאטים את הדף. במידת האפשר, הסר את הסקריפטים או הפריטים האלה. כמובן שאם יש צורך בסקריפטים לעבודה, אז זה לא יעבוד להפחתת משקל העמוד. כמו כן, כדי להאיץ, תוכלו לדחוס תמונות שנמצאות באתר, הדבר יזרז את טעינת העמודים.
  • Robots.txt. יש צורך לסגור דפים מסוימים מהאינדקס, תמיד יש קטעים שאסור לכלול בחיפוש. אבל אם סוגרים בצורה לא נכונה את המדור, תוכלו לראות כיצד דפים מתחילים לצאת מהחיפוש במהירות אדירה. מילוי קובץ זה אינו עבודה קשה, אך חשוב להימנע מטעויות. ניתן גם לסגור את כל הכפילויות מהאינדקס.
  • בדיקת סיכון ביטחוני. לפעמים אינך מודע לכך שהתרחשה בעיה חמורה בהרבה באתר ממה שאתה עשוי לחשוב. לדוגמה, אתר עשוי להכיל קוד ויראלי או שעלול להיות מסוכן. אם אתה בסופו של דבר ברשימה השחורה של מנוע חיפוש או אנטי-וירוס, אין לצפות לשום דבר טוב.

מיטוב תוכן

לאחר שלב בדיקת האתר אחר טעויות טכניות תוכלו להתחיל לעבוד על התוכן. כאשר עובדים על תוכן, שימו לב לצורך ביצירת חומרים מקוריים. כמו כן, אל תשכח להוסיף תמונות לאתר שלך. מספר גדול של תמונות מקוריות משפרות את איכות הפרסום.

רעין סמנטי.אתה יכול לאסוף את הליבה הסמנטית באמצעות שירותים מיוחדים, הם מספקים אפשרויות רבות בבחירת הביטויים: בחירת ביטויים הכוללים את הרצוי; אוסף מילים נרדפות וביטויים עם איות חלופי; אוסף טיפים לחיפוש ושאלות חיפוש; חפש דפי מנהיג לפי ביטוי החיפוש; חפש מתחרים לפי הביטוי הרצוי (שאת הסמנטיקה ניתן גם לנתח ולאמץ ביטויים).

מבנה על סמך השאילתות שנאספו, באפשרותך ליצור היררכיית דפים. במילים פשוטות, המבנה נוצר על סמך שאילתות סמנטיות. לאחר חלוקת הסמנטיקה, הגיע הזמן לעבור לייעול הטקסט. עיון מוסמך בכיוון זה יהפוך את האתר למובן יותר עבור אנשים ואלגוריתמים כאחד.

מיטוב הטקסט. רלוונטיות טקסט היא אחד המאפיינים החשובים ביותר. אנו ממליצים לכתוב טקסטים באיכות גבוהה ולשלב בהם שאילתות מפתח. עם זאת, עליכם להיזהר בעת ביצוע אופטימיזציה של טקסטים לביטויי מפתח כדי להימנע מעומס יתר. מכיוון שמנועי חיפוש יכולים "להעניש" על מספר מוגזם של מילות מפתח. זה קורה לרוב אם אתה מכניס את אותו המפתח לטקסט פעמים רבות.

מאמרים. ראה על מה המתחרים שלך כותבים ואיך. דפדף בבלוגים, דפדף בקטגוריות העיקריות עבור התוכן שלהם. נתח את התוכן הפופולרי ביותר מהמתחרים שלך. יתר על כן, על סמך הניתוח, אתה צריך לכתוב חומר משלך, שיהיה טוב יותר: הרחב את הנושא, הוסף עוד קטעים. באופן כללי, מצא נקודות תורפה בתוכן המתחרים והפוך אותן ליתרון שלך.

LSI. LSI הם שאילתות זנב ארוכות. הם חושפים את רוחב החומר ומראים עד כמה הצליח המחבר בנושא. בשל נוכחותן של מילים כאלה, מנוע החיפוש יכול להסיק מסקנות לגבי הכתוב, האם המאמר שלם יותר מזה של המתחרים. כמו כן, על סמך ביטויים עם זנב ארוך, תוכלו להבין איזה מאמר מכסה את הנושא בצורה רחבה יותר. כדי ליישם כראוי בקשות כאלה, נסה לתעדף אותן.

מים וספאם. זה פוגע בדירוגים. ניתן לבדוק את איכות הטקסט בשירותים שונים. אתה יכול גם לבדוק מאפיינים אחרים של הטקסט שם. השירותים יציגו את העודף לפרמטרים שונים. יהיה עליכם לבטל הפרות.

אופטימיזציה של טקסט לחנות מקוונת. זה לא סוד שכאשר מבצע אופטימיזציה של טקסט לחנות מקוונת, אתה צריך לעמוד בקריטריונים אחרים. חשוב מאוד שהגורמים המסחריים באתר יהיו תקינים. עליכם לספק מפרט מוצרים מלא, להוסיף מחירים, לתזמן תנאי משלוח, להוסיף קטע מידע ליצירת קשר וכו '.

קשר מחדש

לאחר שהדף מוכן, עליך לקשר אותו לדפים אחרים. קישור הקשר הוא שימושי בעת קידום. חשוב שדפים דומים יהיו מקושרים בנוחות. זה חל על כל מיני אתרים. ניתן לבצע קישור מחדש באמצעות קישורי הקשר. סוג נוסף של קישור הוא להשתמש בקטע בתפריט או בכותרת התחתונה. ב- CMS שונה זה מיושם בדרכים שונות.

מיטוב מטא תגים

מילוי מטא תגיות הוא שלב חשוב בקידום. התגים העיקריים הם כותר, Descriptoin, H1.

לרוב ה- CMS יש הגדרות מיוחדות המאפשרות לך בקלות למלא את תגי ה- SEO הבסיסיים, אך אתה יכול גם להוסיף אותם לקוד העמוד על ידי התחברות ישירות לאתר.

לרוב הבונים יש הגדרות המאפשרות לך לאכלס תגיות. למרבה הצער, במקרים מסוימים יכולותיהם של הבנאים לעבודה עם תגים אלו מוגבלות, ולמרות שכיום אין כמעט קונסטרקטורים עם מורכבות מסוג זה, במקרים מסוימים יהיה צורך רק לגשת לבנאי אחר.

קישורים

על מנת לקבל את הקישורים הראשונים, תוכלו ליצור קהילות ברשתות החברתיות ולשים לב לקידומם. פרסם מודעות ברשתות החברתיות והביא את המבקרים לאתר. לאופטימיזציה ראשונית זה יספיק. למרבה הצער, לקישורים מרשתות חברתיות אין סמכות מועטה, ולכן בעתיד יהיה צורך לפנות לשיטות מתוחכמות יותר.

דרכי בניית קישור:

  • קניית קישורים איכותיים לאתר (אנשים רבים מבקרים את השיטה הזו, אך היא עדיין עובדת).
  • הודעות אורחים. על ידי כתיבת חומר טוב למשאב הנושאי של מישהו אחר, אתה מקבל את האפשרות להכריז על עצמך, לשפר את התדמית של החברה שלך וכמובן קישור.
  • החלפת קישורים.
  • שיווק המונים. זהו מיקום קישורים לאתר שלך על ידי התייחסות למאמרים בבלוגים, תשובות בפורומים, ביקורות ואתרים אחרים.
  • להשיג יותר זוהי שיטה להשגת קישורים על ידי יצירת הסכמים עם התקשורת, מנהלי אתרים. מטרתו לפרסם מאמר, קישור או פרסומת על המשאב במישהו אחר.
  • הרשמה בקטלוגים, בשווקים.
  • Private Blog Network (PBN).

טעויות אופייניות

  • מהירות נמוכה. מהירות טעינה איטית היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקידום, יש לתקן אותה, טעינה איטית משפיעה מאוד על האטרקטיביות של האתר שלך אל מול אלגוריתם החיפוש.
  • הרבה קישורים שבורים. קישורים שבורים הם שגיאה משמעותית ותיקון זה יכול לעזור לך להתקדם. קישורים שבורים, בין היתר, יכולים לגרום לדחייה חמורה מאוד של המשתמשים.
  • מיטוב רע. סוכנויות רבות עוסקות בכתיבת טקסטים לא אינפורמטיביים עבור לקוחותיהם, בין השאר זה יכול לנבוע מעלויות התשלום עבור עבודת כותבי הטקסטים. טקסט אינפורמטיבי מספיק לא יכול לפגוע ברצינות בסיכויי התוצאה. יתר על כן, אין זה הגיוני להתקדם בנישות מידע עם טקסטים גרועים. אופטימיזציה גרועה מתבטאת לרוב באופציה מוגזמת מפורשת, או בהיעדר מפתחות בכלל. אתה זקוק לאיזון בין טקסט טבעי לטקסט SEO.
  • היעדר גורמים מסחריים: מחירים ואנשי קשר. ממספר סיבות יתכן כי המחירים לא יהיו זמינים באתר, במקרים מסוימים זה יכול להיחשב סביר, אך ההשפעה השלילית של זה תתקיים בכל מקרה. נסו להוסיף מחירים, קישור לרשתות חברתיות, טלפון נייד. פיתוח לקוי של גורמים מסחריים הוא טעות נפוצה לקידום. רשימת הגורמים המסחריים רחבה מאוד והיא ניתנה בחלקה לעיל.
  • תגיות עם איות שגוי. הרבה ספאם או מספר לא מספיק של מילות מפתח יכולים ליצור קשיים משמעותיים לקידום אתרים בחיפוש. הטעויות הנפוצות ביותר הן חזרה על אותו מפתח בכותרת מספר פעמים, לא להשתמש במילות מפתח, ושיש אותו כותרת בדפים שונים.

אתה תמיד יכול להזמין קידום אתרים בישראל – nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ