כיצד ליצור וללא סיכון במהירות קמפיין פרסום במודעות גוגל?

כיצד ליצור וללא סיכון במהירות קמפיין פרסום במודעות גוגל?

כעת המשבר ויזמים רבים מחפשים דרך במהירות, ללא סיכון להשקת פרסומת או להגדיל את הכיסוי. עם זאת, כאשר מתחילים את ההקשר, המפרסם תמיד מסתכן באובדן לא רק זמן יקר, אלא גם "לנקז את התקציב" מבלי להרוויח דבר.

מה לעשות?

אנו כל הזמן מבצעים ניסויים, וכעת אנו מוכנים לשתף שיטה שתאפשר לכם לפתוח קמפיין פרסום, תוך השקעה של מינימום זמן, כסף ועצבים.

מדוע השקת פרסום קונטקסטואלי היא תמיד סיכון?

התהליך של יצירת קמפיינים פרסומיים בגוגל מודעות הוא זמן רב למדי, מכיוון שיש צורך לעבור שלבים רבים:

  • מבחר ביטויי מפתח;
  • יצירת דף נחיתה;
  • הצעות מחיר ראשוניות (משום מה);
  • השקת פרסום;
  • לחכות לתוצאות במשך מספר שבועות;
  • ניטור מתמיד של נתונים סטטיסטיים כדי לא להפסיד כסף;
  • התאמת הצעת מחיר למילים;
  • מחכה עוד כמה חודשים כדי לחשב מחדש את התעריף.

ובכל זאת, כל זה לא מבטיח הצלחה. יתכן שדף הכניסה לא עובד טוב עם מילות מפתח שנבחרו. במקרה זה תבזבזו זמן וכסף.

כיצד להתחיל לפרסם במהירות בסיכון מינימלי?

הנה דוגמא לשיטה שלדעתנו מאפשרת לנו לא לבצע את כל העבודות הללו ולהריץ מודעות עם מינימום סיכונים עבור הארנק.

הנה מהותה:

  • אנו מוצאים את אותם דפים שממירים היטב את תנועת החיפוש;
  • באמצעות שירותים מיוחדים אנו אוספים מילות מפתח באמצעותן הם מקבלים תנועה;
  • אנו משיקים עליהם פרסום.

אם הדף ממיר תנועה היטב מחיפוש חופשי, אז מחשבון בתשלום, גם ההמרה תהיה טובה.

כך תוכלו לדלג על מרבית הפעילויות בקמפיין:

  • בחירת מילות מפתח: אנו כבר מכירים את מילות המפתח של הדף;
  • יצירת דף נחיתה: יש לנו כבר דפים ואנחנו יודעים שהוא עובד טוב;
  • סטטיסטיקת מעקב, חישוב מחדש של הצעות מחיר: אנו כבר מכירים את ההמרה לפי מילות מפתח.

ניתן לחשב את ההימור באופן די מדויק מייד.

באופן כללי, עכשיו אתה צריך רק ליצור קמפיינים פרסומיים.

כיצד למצוא דפים שממירים תנועה היטב?

המרת תנועה אורגנית בדרך כלל גבוהה יותר מתנועה חברתית או בתשלום. לכן עלינו לקבל המרת דפים באורגנית. אנו יכולים לעשות זאת באמצעות גוגל אנליטיקס.

כיצד לבחור מילות מפתח לדף?

כדי לאסוף סמנטיקה באיכות גבוהה עבור הדפים שנבחרו, אנו משתמשים בשירותים מיוחדים.

  • אנו מוצאים את אותם דפים שממירים היטב את תנועת החיפוש;
  • אנו אוספים מילות מפתח באמצעותן הם מקבלים תנועה;
  • אנו משיקים עליהם פרסום.

מסקנות

יש לנו דרך טובה ליצור במהירות קמפיינים פרסומיים, תוך עקיפת רוב הבעיות והסיכונים. באופן טבעי, בדרך זו אי אפשר ליצור את כל מסעות הפרסום, אך זו דרך טובה להגדיל במהירות את כיסוי הפרסום.

 


עוד אודות הקמת חברות פרסום במודעות גוגל →

הזמינו ייעוץ חינם בנושא הקמת חברות פרסום באינטרנט →https://nikk.co.il

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ