קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בישראל ואיך להפיק ממנו את המיטב

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש מקומיים

קידום אתרים מקומי הוא דרך לדירוג משאבים בתוצאות החיפוש, הלוקחת בחשבון את המיקום הגאוגרפי של האובייקט.
כאשר אתה מזין בקשה, חבילה מקומית מוצגת על המסך, שם יש מידע על חנויות, בתי קפה, סלונים ועסקים. זה לוקח בחשבון הפניות גיאוגרפיות.

המפה אינטראקטיבית. כשלוחצים עליו ומתקרבים, מספר החברות המספקות את השירותים הרצויים גדל.

כדי לנהל את נתוני החברה המוצגים ב- Local Pack, עליך להיות בעל חשבון ב- Google לעסק שלי.

תכונות שירות זה:

  • בעת ההרשמה המשתמש מזין מידע אודות החברה;
  • במידת הצורך, ניתן לשנות את הנתונים בכל עת;
  • לאחר ההרשמה עליך לעבור את הליך אימות החברה.
  • לאחר סיום הרישום, למשתמש תהיה גישה לכלים לניהול כרטיס החברה. כל אחד מהם מתואר בפירוט בהוראות Google.

כדי להיכנס לחבילה המקומית, על החברה להיות בעלת כתובת פיזית ולציין את שיטות התקשורת הישירה עם הלקוחות. אחרת, תוכלו לשכוח מקידום מקומי יעיל.

אילו גורמים משפיעים על הדירוג המקומי

המיקום של כרטיס החברה בנושא הבקשה תלוי קודם כל במרחק החנות ממיקומו הפיזי של המשתמש. אך כאשר מחלקים תפקידים לוקחים בחשבון גם גורמים אחרים המשפיעים על הדירוג בדרכים שונות. הסוגים העיקריים הם אותות מקומיים כלליים ואותות SEO מסורתיים.

קטגוריית האותות המקומיים הכלליים לטווח כולל את הדברים הבאים:

  • גורמים התנהגותיים – תגובת המשתמשים להופעת המידע בחיפוש. זה כולל לחיצות על קישורים לאתרים, לחיצות על טלפונים לביצוע שיחות, בניית מסלולים מנקודת מיקום למשרד (חנות) של החברה.
  • קשר חוזר – מספר הביקורות, הדירוג שניתן על ידי המשתמשים, תדירות כתיבת הביקורות לכרטיס חברה מסוים חשובים לדירוג.
  • ציטוטים – אזכורים במדיה אלקטרונית, בפורומים נושאים, ברשתות חברתיות ובקטלוגים נלקחים בחשבון.
  • מידע בכרטיס גוגל העסק שלי– הדירוג מושפע מהכתובת הפיזית הנוכחית, מספר טלפון תקף, זמינות של מצב הפעלה וקטלוג סחורות או שירותים, נוכחותם של צילומי פנים או סחורות וכו '.

גורמים מסורתיים המשפיעים על קידום חשובים גם הם:

  • התאמה אישית– מתן תוצאות חיפוש למשתמש, אשר מביאות בחשבון את היסטוריית החיפושים האישית, בקשות שנעשו בעבר, מין, גיל, טווח תחומי עניין כללי.
  • איתותים מדף האתר – אופטימיזציה של עמוד נחיתה, נוכחות של מילות מפתח בתוכן ובכותרת, זמן רישום הדומיין וכו '.
  • פרופיל קישורים – מספר ואיכות הקישורים החיצוניים לדף, נוכחות עוגנים, סמכות האתרים מהם נעשים מעברים.
  • גורמים חברתיים – נוכחות ומידת הפעילות ברשתות החברתיות טוויטר, פייסבוק ואחרות.

כדי להשיג מיקומים מובילים בחיפוש מקומי, האופטימיזציה צריכה לקחת בחשבון גורמי דירוג כלליים ואלה האופייניים לקידום אתרים מקומי.

יעדי קידום מקומי

קונים פוטנציאליים של סחורות וצרכני שירותים לוקחים בחשבון גורמים שונים בבחירת חברה. כדי להגדיל את קהל היעד שלך באמצעות קידום אתרים מקומי, עליך להשיג מספר יעדים.

אלו כוללים:

  • הגדלת מספר אינטראקציות המשתמשים עם עסקים מקומיים.
  • הגדלת המיקום של כרטיס חברה בחבילה המקומית בעת הזנת שאילתת חיפוש עם מיקוד גיאוגרפי.
  • הגדלת כמות המשוב – ביקורות, שאלות, דירוגים – מצד קונים, מבקרים או לקוחות.

כיצד לארגן אינטראקציה בין עסק ללקוח פוטנציאלי? יש כפתורי פעולה לשם כך. בלחיצה עליהם תוכלו ליצור קשר ישירות עם המנהל או בעל העסק. אפשר גם להשאיר ביקורת או להעריך את עבודת החנות.

דרכים אחרות לאינטראקציה אפשריות בהתאם למפרט העסק. לדוגמא, עבור חברות המספקות שירותים, זה הגיוני לספק הזדמנות לקבוע פגישה עם מומחה. ובשביל הקולנוע – להנפיק רכישת כרטיס למושב הרצוי.

יעדי חיפוש משתמשים

לאילו מטרות המשתמש יכול לשאוף בעת הזנת ביטוי חיפוש:

  • קבלת המידע.במקרה זה, מאמרים רלוונטיים לאדם, כאשר מהות התהליך מתוארת בפירוט. הוא לא שואף למטרת הקנייה, ולכן אתרי מידע יהיו מבוקשים עבורו.
  • קניה בעת הזנת שם של חומר מתכלה עבור מכונת קפה, מנוע החיפוש חושב שהמשתמש רוצה לא רק להכיר את מגוון המסננים, אלא גם לרכוש לעצמו אחד מהם. לכן, בנוסף לחומרי הסברה, קישורים לחנויות מקוונות ומוצרים בהם מוצגים.
  • ניווט. אם משתמש מחפש את המילה "קפה" גוגל תחזיר חבילת בתי קפה מקומית בסמוך למיקומו הפיזי של הקונה. כאשר מנוע חיפוש מעריך ביטוי חיפוש כשאלת ניווט, הוא מציג תמיד מפה עם כרטיסי חברה וחותמות כתובת עליה.

הצב את שאילתת הניווט במשפך המכירות

לאחר שקבעתם את מטרת המשתמש המחפש מוצר או שירות בגוגל, תוכלו להעביר אותו לשלב הרצוי של משפך המכירות ולהניע אותו לבצע את הפעולה הרצויה. פעולה ממוקדת מובנת לא רק כרכישה, אלא גם במתן נתונים אישיים, אנשי קשר, בעקבות קישור, בניית מסלול לחנות או סלון.

ניתן לחלק את המשפך באופן גס לשלושה חלקים:

עליון בשלב זה, המשתמש מציין רק את העניין שלו ומגיש בקשה כללית מבלי לציין כתובות, מאפיינים, מותגים ותכונות אחרות. לכן, חלק זה של המשפך כולל בקשות מסוג "קבל מידע".

ממוצע. בשלב זה, קונה פוטנציאלי מחפש פיתרון לבעיה שלו. הוא משווה את מאפייני המוצרים או בוחר חנויות על פי קריטריונים מסוימים. כאן נוצרות בקשות מסוג "רכישה" או מה שמכונה עסקאות.

תחתון בשלב זה המשתמש החליט על בחירת המוצר ומחפש מותגים או כתובות ספציפיות של החנויות הקרובות, כלומר, שאילתות ניווט רווחות. לדוגמא, "כספומט בנק הקרוב ביותר" או "משלוח סושי".

התחרות בין עסקים גדלה בהתאם לחלק של המשפך התחתון-עליון. כאשר הם מתקרבים לתחתית המשפך ומנקטים את הפעולה הממוקדת, מספק לרוכש עוד ועוד מידע פרסומי. לכן, כדי למשוך לקוחות לעצמך, עליך להשתמש בכלים השיווקיים היעילים ביותר.

לסיום, חשוב לזכור שבחיפוש מקומי מוצגות רק שלוש חברות (לפני לחיצה על המפה והתקרבות), כך שהתחרות היא אפילו יותר אינטנסיבית מה- SERP הרגיל.

סיכום

ההגדרה הנכונה של יעדי החיפוש מאפשרת לך לכוונן את משפך המכירות ולהגדיל את ההמרה. אם משתמש מזין בקשת ניווט, הם קרובים יותר לתחתית המשפך, כלומר, הם מוכנים לבצע רכישה או להזמין שירות.

לכן משימת העדיפות של כל עסק היא לארגן ולבצע אופטימיזציה של העבודה עם שירותים קרטוגרפיים מקוונים לקידום ב- Local Pack ולהיכנס לשלוש תוצאות החיפוש המובילות.

הסטטיסטיקה מראה כי לאחר הזנת בקשת ניווט ומציאת כרטיס חברה, המשתמש מבקר בה ומבצע רכישה ב -3 מקרים מתוך 4. לכן כל ההשקעות בקידום אתרים מקומי משתלמות בזמן הקצר ביותר ומגדילות מכירות.


קידום עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ