קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בישראל ואיך להפיק ממנו את המיטב

מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש מקומיים

קידום אתרים מקומי הוא דרך לדירוג משאבים בתוצאות החיפוש, הלוקחת בחשבון את המיקום הגאוגרפי של האובייקט.
כאשר אתה מזין בקשה, חבילה מקומית מוצגת על המסך, שם יש מידע על חנויות, בתי קפה, סלונים ועסקים. זה לוקח בחשבון הפניות גיאוגרפיות.

המפה אינטראקטיבית. כשלוחצים עליו ומתקרבים, מספר החברות המספקות את השירותים הרצויים גדל.

כדי לנהל את נתוני החברה המוצגים ב- Local Pack, עליך להיות בעל חשבון ב- Google לעסק שלי.

תכונות שירות זה:

  • בעת ההרשמה המשתמש מזין מידע אודות החברה;
  • במידת הצורך, ניתן לשנות את הנתונים בכל עת;
  • לאחר ההרשמה עליך לעבור את הליך אימות החברה.
  • לאחר סיום הרישום, למשתמש תהיה גישה לכלים לניהול כרטיס החברה. כל אחד מהם מתואר בפירוט בהוראות Google.

כדי להיכנס לחבילה המקומית, על החברה להיות בעלת כתובת פיזית ולציין את שיטות התקשורת הישירה עם הלקוחות. אחרת, תוכלו לשכוח מקידום מקומי יעיל.

אילו גורמים משפיעים על הדירוג המקומי

המיקום של כרטיס החברה בנושא הבקשה תלוי קודם כל במרחק החנות ממיקומו הפיזי של המשתמש. אך כאשר מחלקים תפקידים לוקחים בחשבון גם גורמים אחרים המשפיעים על הדירוג בדרכים שונות. הסוגים העיקריים הם אותות מקומיים כלליים ואותות SEO מסורתיים.

קטגוריית האותות המקומיים הכלליים לטווח כולל את הדברים הבאים:

  • גורמים התנהגותיים – תגובת המשתמשים להופעת המידע בחיפוש. זה כולל לחיצות על קישורים לאתרים, לחיצות על טלפונים לביצוע שיחות, בניית מסלולים מנקודת מיקום למשרד (חנות) של החברה.
  • קשר חוזר – מספר הביקורות, הדירוג שניתן על ידי המשתמשים, תדירות כתיבת הביקורות לכרטיס חברה מסוים חשובים לדירוג.
  • ציטוטים – אזכורים במדיה אלקטרונית, בפורומים נושאים, ברשתות חברתיות ובקטלוגים נלקחים בחשבון.
  • מידע בכרטיס גוגל העסק שלי– הדירוג מושפע מהכתובת הפיזית הנוכחית, מספר טלפון תקף, זמינות של מצב הפעלה וקטלוג סחורות או שירותים, נוכחותם של צילומי פנים או סחורות וכו '.

גורמים מסורתיים המשפיעים על קידום חשובים גם הם:

  • התאמה אישית– מתן תוצאות חיפוש למשתמש, אשר מביאות בחשבון את היסטוריית החיפושים האישית, בקשות שנעשו בעבר, מין, גיל, טווח תחומי עניין כללי.
  • איתותים מדף האתר – אופטימיזציה של עמוד נחיתה, נוכחות של מילות מפתח בתוכן ובכותרת, זמן רישום הדומיין וכו '.
  • פרופיל קישורים – מספר ואיכות הקישורים החיצוניים לדף, נוכחות עוגנים, סמכות האתרים מהם נעשים מעברים.
  • גורמים חברתיים – נוכחות ומידת הפעילות ברשתות החברתיות טוויטר, פייסבוק ואחרות.

כדי להשיג מיקומים מובילים בחיפוש מקומי, האופטימיזציה צריכה לקחת בחשבון גורמי דירוג כלליים ואלה האופייניים לקידום אתרים מקומי.

יעדי קידום מקומי

קונים פוטנציאליים של סחורות וצרכני שירותים לוקחים בחשבון גורמים שונים בבחירת חברה. כדי להגדיל את קהל היעד שלך באמצעות קידום אתרים מקומי, עליך להשיג מספר יעדים.

אלו כוללים:

  • הגדלת מספר אינטראקציות המשתמשים עם עסקים מקומיים.
  • הגדלת המיקום של כרטיס חברה בחבילה המקומית בעת הזנת שאילתת חיפוש עם מיקוד גיאוגרפי.
  • הגדלת כמות המשוב – ביקורות, שאלות, דירוגים – מצד קונים, מבקרים או לקוחות.

כיצד לארגן אינטראקציה בין עסק ללקוח פוטנציאלי? יש כפתורי פעולה לשם כך. בלחיצה עליהם תוכלו ליצור קשר ישירות עם המנהל או בעל העסק. אפשר גם להשאיר ביקורת או להעריך את עבודת החנות.

דרכים אחרות לאינטראקציה אפשריות בהתאם למפרט העסק. לדוגמא, עבור חברות המספקות שירותים, זה הגיוני לספק הזדמנות לקבוע פגישה עם מומחה. ובשביל הקולנוע – להנפיק רכישת כרטיס למושב הרצוי.

יעדי חיפוש משתמשים

לאילו מטרות המשתמש יכול לשאוף בעת הזנת ביטוי חיפוש:

  • קבלת המידע.במקרה זה, מאמרים רלוונטיים לאדם, כאשר מהות התהליך מתוארת בפירוט. הוא לא שואף למטרת הקנייה, ולכן אתרי מידע יהיו מבוקשים עבורו.
  • קניה בעת הזנת שם של חומר מתכלה עבור מכונת קפה, מנוע החיפוש חושב שהמשתמש רוצה לא רק להכיר את מגוון המסננים, אלא גם לרכוש לעצמו אחד מהם. לכן, בנוסף לחומרי הסברה, קישורים לחנויות מקוונות ומוצרים בהם מוצגים.
  • ניווט. אם משתמש מחפש את המילה "קפה" גוגל תחזיר חבילת בתי קפה מקומית בסמוך למיקומו הפיזי של הקונה. כאשר מנוע חיפוש מעריך ביטוי חיפוש כשאלת ניווט, הוא מציג תמיד מפה עם כרטיסי חברה וחותמות כתובת עליה.

הצב את שאילתת הניווט במשפך המכירות

לאחר שקבעתם את מטרת המשתמש המחפש מוצר או שירות בגוגל, תוכלו להעביר אותו לשלב הרצוי של משפך המכירות ולהניע אותו לבצע את הפעולה הרצויה. פעולה ממוקדת מובנת לא רק כרכישה, אלא גם במתן נתונים אישיים, אנשי קשר, בעקבות קישור, בניית מסלול לחנות או סלון.

ניתן לחלק את המשפך באופן גס לשלושה חלקים:

עליון בשלב זה, המשתמש מציין רק את העניין שלו ומגיש בקשה כללית מבלי לציין כתובות, מאפיינים, מותגים ותכונות אחרות. לכן, חלק זה של המשפך כולל בקשות מסוג "קבל מידע".

ממוצע. בשלב זה, קונה פוטנציאלי מחפש פיתרון לבעיה שלו. הוא משווה את מאפייני המוצרים או בוחר חנויות על פי קריטריונים מסוימים. כאן נוצרות בקשות מסוג "רכישה" או מה שמכונה עסקאות.

תחתון בשלב זה המשתמש החליט על בחירת המוצר ומחפש מותגים או כתובות ספציפיות של החנויות הקרובות, כלומר, שאילתות ניווט רווחות. לדוגמא, "כספומט בנק הקרוב ביותר" או "משלוח סושי".

התחרות בין עסקים גדלה בהתאם לחלק של המשפך התחתון-עליון. כאשר הם מתקרבים לתחתית המשפך ומנקטים את הפעולה הממוקדת, מספק לרוכש עוד ועוד מידע פרסומי. לכן, כדי למשוך לקוחות לעצמך, עליך להשתמש בכלים השיווקיים היעילים ביותר.

לסיום, חשוב לזכור שבחיפוש מקומי מוצגות רק שלוש חברות (לפני לחיצה על המפה והתקרבות), כך שהתחרות היא אפילו יותר אינטנסיבית מה- SERP הרגיל.

סיכום

ההגדרה הנכונה של יעדי החיפוש מאפשרת לך לכוונן את משפך המכירות ולהגדיל את ההמרה. אם משתמש מזין בקשת ניווט, הם קרובים יותר לתחתית המשפך, כלומר, הם מוכנים לבצע רכישה או להזמין שירות.

לכן משימת העדיפות של כל עסק היא לארגן ולבצע אופטימיזציה של העבודה עם שירותים קרטוגרפיים מקוונים לקידום ב- Local Pack ולהיכנס לשלוש תוצאות החיפוש המובילות.

הסטטיסטיקה מראה כי לאחר הזנת בקשת ניווט ומציאת כרטיס חברה, המשתמש מבקר בה ומבצע רכישה ב -3 מקרים מתוך 4. לכן כל ההשקעות בקידום אתרים מקומי משתלמות בזמן הקצר ביותר ומגדילות מכירות.


קידום עסק או אתר בישראל — nikk.co.il.

  • מידע נוסף …

    • אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »
    • גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע ​​כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »
    • כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »
    • מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »
    • כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »
    • Advertising on the Google search network

      Advertising on the Google search network

      פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »
    • כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »
    • נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      חלק 2. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. התחל כאן https://nikk.co.il/website-traffic-has-dropped-what-to-do כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב -15 שלבים 7. עונשים ידניים סנקציות במנועי …קרא עוד »
    • תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      חלק 1. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב- 14 שלבים 1. אל תיבהלו כאשר תנועת האתרים נופלת, לעיתים …קרא עוד »
    • החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל

      החל מאוקטובר 2020 נחפש בגוגל בצורה אחרת: מערכת החיפוש השתנתה, כעת הקטעים באינדקס. זה משפיע על היווצרות הדירוג. היזמים התמקדו בחיפושים קצרים המוסתרים באמצע הטקסט. ניתוח קטעים מאפשר לך לשנות …קרא עוד »
  • ВВЕРХВВЕРХ