המרת חנויות מקוונות בישראל: איך להגדיל?

כיצד להגדיל את ההמרה של חנות מקוונת בישראל?

כיצד השתנה המסחר האלקטרוני וכיצד להשתמש בשינויים אלה?

המגיפה וההסגר העלו את המסחר האלקטרוני לרמה חדשה: ההזדמנות להזמין סחורה בבית לאנשים הנעולים בתוך 4 קירות באה לידי ביטוי יותר מתמיד. על פי מקורות שונים, בתקופת הבידוד העצמי פלטפורמות המסחר המקוונות קיבלו מיליוני קונים חדשים. מחקרים אחרונים מראים כי קניות ברשת הן 66% מנקודות המגע בין המוכרים לקונים.

כשהתרגלו למשלוחים ולמבחר גדול, אנשים החלו לעבור מסופרמרקטים פופולאריים למקומות מתמחים: אנליסטים גילו כי יותר ויותר אנשים שקונים מוצרי חלב, בשר או מאפייה מקוונים מחפשים חנויות שמוכרות בקפדנות מוצרים אלה. התמחות צרה משמשת סימן לאיכות ומגוון רחב של מוצרים בתחום הקונים.

כיצד חנויות מקוונות (כולל קטנות במיוחד) יכולות להשתמש ב -2 הנסיבות הללו כדי להגדיל את ההמרה?

  • עצם העובדה שיש פלטפורמה מקוונת היא כבר דרך להגיע לקונים חדשים. אבל כולם כבר יודעים את זה. לא כולם יודעים מה לשנות באתר כך שהוא יביא עוד יותר מכירות.
  • גם אם יש לך חנות קטנה, תוכל למצוא לקוחות חדשים ברשת. זאת למרות שקשה מאוד לחנויות מקוונות קטנות להתמודד עם קמעונאים גדולים על עמדות בחיפוש. מנועי חיפוש מעדיפים אותם, וקשה לעשות משהו בנדון. אולם היפוך הקונים לשקעים קטנים ומתמחים מאוד נותן להם סיכוי. במאמר זה תלמד כיצד להתאים את גל הקנייה בצורה מקסימאלית.

מראה, שימושיות, צד טכני

  • שפר את הפריסה והעיצוב. מעצבי אתרים אינם אמנים במשך זמן רב, לעשות "כפי שאני רואה": מראה האתר צריך להיות הוליסטי ומהורהר. נוח – החדש הזה יפה. איך זה צריך להיות: המשתמש פתח את האתר והבין מיד לאן להמשיך, איך לקנות, איך לשלם, איך לקבל עזרה וכן הלאה. הוא לא מועד על העיצוב, לא מתעצבן עליו, לא רוצה לעזוב. יצירת חוויה נוחה באתר היא הדרך למכירות.
  • התאימו את האתר למכשירים ניידים. אף אחד לא יקנה שום דבר באתר יפה שייפתח מנייד כמו גיליון של אותיות ותמונות זעירות. התאם את האתר למכשירים ניידים דוגמא להתאמה טובה לנייד היוצאים מן הכלל היחידים מכל מי שזקוק לגרסה סלולרית הם אתרים שמוכרים סחורות יקרות. למשל, מכוניות, מכשירי חשמל ביתיים גדולים – דבר שהוא יקר ונקנה יותר משנה. לפני שקונים מקרר חכם של שני מטרים, אנשים מסתכלים על ביקורות, קוראים ביקורות והוראות, וכל זה יותר נוח לעשות על ידי ישיבה יסודית מול מחשב או צג מחשב נייד, ולא סמארטפון. אם טווח החנות המקוונת שלך הוא FMCG (מוצרי צריכה נעים במהירות), יש צורך בהתאמה סלולרית. אתה יכול להזמין מצרכים או מוצרים מושהים בהנחה מהנייד שלך בזמן שאתה יושב בפקק תנועה או יורד ברכבת התחתית לאורך דרגנוע ארוך. לכן, קמעונאי FMCG זקוקים לגרסה ניידת של האתר או לעיצוב רספונסיבי – אמרנו לכם מה עדיף לבחור. באחת מהאפשרויות האלו שתבחר, הצב מוצרים בשתי עמודות כדי להגדיל את ההמרה.
  • השתמש בחיפוש באתר חכם. העובדה שחיפוש בכלל צריך להיות בכל חנות מקוונת, שהוא צריך להיות מורגש – אלה אמיתות נפוצות. בנוסף, הוא גם צריך לעבוד בצורה כזו שתבין את המשתמש בצורה מושלמת. מה דרוש לשם כך? יש צורך שהוא יוכל לחפש לא רק ברחבי האתר, אלא לפי שמות הסחורות, לפי מספרם בקטלוג, לפי קטגוריות.
  • הפוך את האלמנטים לבלוטים בניגוד. נגענו באופן חלקי בכלל זה בפסקה הקודמת, כעת נגלה אותו ביתר פירוט. קטגוריות מוצרים, אלמנטים פעילים, לחצנים חשובים ("הוסף לעגלה", "קנה", סמלי חשבון אישיים, אלמנטים ניווט) צריכים להיות מנוגדים ביחס לרקע הראשי. ויש להדגיש את הרקע של אלמנטים פעילים כך שהקונה לא יזכור איזו קטגוריה הוא פתח.
  • תכנן מערכת סינון על פי צרכי הלקוח. על ידי שימוש בשאילתות שמשתמשים מוצאים באתר שלך, תוכל להדגיש מאפייני מוצר נוספים חשובים.
  • צור ניווט פשוט. קודם כל, אתה צריך לעבוד על התפריט. אם הוא רב, יש לך מוצרים רבים ושונים, אינך צריך להכין תפריט נפתח שיכסה את כל התוכן. החלף אותו בדף קטלוג נפרד. אם התפריט עדיין גדול, אך הקטגוריות לפיהן מקובצים המוצרים מעטות, תוכל להשתמש בתפריט הנפתח. אבל זה צריך להיות מובנה בבירור עבור המשתמש, כך שהוא יבין בתחילה איפה לחפש אילו עמדות.

מצגת מוצר

  • שפר את שם המוצר, תיאור ומאפיינים. קניות באינטרנט תמיד כמעט עיוורות. ככל שהמשתמש יכול לדמיין את המוצר ואת הפרמטרים שלו כך הוא יהיה קרוב יותר לרכישה. כל מידע שאינו ניתן לחילוץ מתמונות וסרטונים (מידע נוסף עליהם בהמשך) חייב להיחשף באמצעות טקסט. חשפו איזה ריח יש לבושם, איך טעם לקרואסון, איך מרגישים פיג'מות.
  • הוסף תמונה, תוכן וידאו, אנימציה תלת ממדית.תמונות ברוב החנויות המקוונות כבר כברירת מחדל (בלעדיהן לא ניתן למכור דבר לאף אחד בכלל), וגם וידאו ותלת מימד, אם כי לא בכל מקום, מתפשטים בהדרגה. זו שוב קפיצה לעולמו של המשתמש וניסיון להפוך את הצגת המוצר על גבי המסך כמה שיותר קרובה להתגלמותו האמיתית.
  • הוסף מדור ביקורות. 67% מהמשתמשים קוראים ביקורות לפני שהם קונים משהו, ו -88% סומכים על ביקורות יותר מאשר המלצות של חברים. משתמשים שקונים מוצרים באתר שלך צריכים להיות מסוגלים לחזור ולשתף את כולם מהחוויות שלהם.
  • הפוך לחצנים חשובים לגלויים. רשימת הכפתורים כאלה עבור קונים ומוכרים זהה בערך. הוא כולל כפתורים "קנה", "קנה בלחיצה אחת", "הוסף לעגלה", "הוסף למועדפים", "השווה", "התקשר", כפתורים חברתיים.
  • הוסף פרטי מוצר נוספים. יש להציב מידע על זמינות ומסירה, הודעה על הפחתת מחירים, חסימות של מוצרים דומים וקשורים בכל כרטיס מוצר.
  • הוסף את פרטי ההזמנה שלך לעגלת הקניות שלך. לפני הקנייה או ההזמנה המשתמשים בודקים את תכולת העגלה. לכל פריט בעגלה צריך להיות תיאור קצר, ולאחר ביצוע הזמנה, המשתמש צריך לקבל הסבר קצר.

אינטראקציה

עם המעבר של פעילות הקניות המקוונות, עמדו הקמעונאים בפני המשימה לא לקלקל את הרושם הראשוני של מי שרק לעתים נדירות קונים בחנויות מקוונות. כדי לגדל קהל, חנויות מקוונות חייבות להוכיח שקניות באינטרנט הן קלות, נוחות, מהירות ומאובטחות. לשם כך עליכם לשים לב לשירות, לבנות אסטרטגיית אינטראקציה מוכוונת לקוח. באופן כללי, פגוש את הקונה באמצע הדרך.

  • התקן שירות ייעוץ מקוון. אם ניגע רק באתר, נוכל לומר שאנחנו צריכים צ'אט מקוון, דרכו מבקרים יכולים לשאול שאלה. אך למעשה, נוכחותה של פלטפורמה כזו אינה מספיקה, ובשביל המרה אתה זקוק ליועץ אמיתי שישב מאחורי הצ'אט המקוון הזה. הוא אמור להיות מסוגל לענות על שאלות הלקוחות, או לפחות להפנות למחלקה אחרת.
  • הוסף טופס הזמנה להתקשרות חוזרת. שוב, חייב להיות עובד שמקבל בקשות כאלה ומתקשר חזרה למספרים שצוינו.
  • ציין אנשי קשר בפירוט. מספרי טלפון ודואר אלקטרוני של מחלקות חנויות, מפות והוראות, המגוון המרבי של דרכים ליצור קשר עם התמיכה הטכנית והמכירות.
  • פרסם תיעוד. מידע משפטי, אישורים וכן הלאה. זה לא אומר שהדף עם התוכן הזה יהיה בין המתויירים ביותר, אך עבור חלק מהקונים הוא ישמש הוכחה לאמינות ובטיחות החנות.
  • בצע אופטימיזציה לרישום האתר שלך. על מנת שאדם יירשם באתר באמצעות הטופס הסטנדרטי "דוא"ל + סיסמה" בשנת 2020, אתה צריך לתת לו בונוסים על כך. או לאפשר הרשמה דרך רשתות חברתיות.
  • הוסף קטע אודות תשלום. כל המידע עם הוראות ושאלות נפוצות לגבי תשלום צריך להיות ממוקם בדף אחד. צריכות להיות מספר אמצעי תשלום.
  • הקפידו על בטיחות. בחנות המקוונת המאובטחת יש תעודת SSL.
  • בנוסף. שכפל פרטי הזמנה לדוא"ל הקונה.

נאמנות ומכירות מוגברת

  • הוסף יישומונים קופצים, חלונות קופצים. רק בלי קנאות ועם ההצעות הטובות ביותר.
  • פיתחו בוחרים אינטראקטיביים. זהו אלגוריתם שבעצם עובד כמו פילטר, אך קל ומהנה יותר בפורמט משחק. ומשחק הוא על מעורבות, רגש, נאמנות. לחלופין, תוכלו לפתח קונסטרוקטור איתו המשתמש ייצור מודל מוצר בעצמו.
  • למכור סחורות בסטים. ניתן למכור פריטים מגוש המוצרים הקשורים כסט יחד עם העיקרי, כמובן, עם הנחה להזמנה גדולה.
  • בלוג, מדיה חברתית. אלה פלטפורמות לתקשורת – לכן תקשרו, התקשרו, ענו על שאלות ופתחו דיונים. וכמובן, צור תוכן שימושי: ספר לנו כיצד ובאילו מצבים אמיתיים המוצרים מהחנות המקוונת שלך יועילו.

תמיד תוכלו להזמין קידום אתרים בישראל nikk.co.il

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХВВЕРХ