
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה?
מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים.
מגמות קידום אתרים בשנת 2021
שינויים משמעותיים חלו בעבודת מנועי החיפוש. בקצרה על שינויים בגוגל :
- תמיכה מיושמת לסריקת אתרים באמצעות HTTP / 2;
- הוכרז על מעבר למדד First Mobile;
- הודיעה על מדדי ה- Vitals Web שישמשו בעת דירוג אתרים.
מה עלינו לעשות?
1 – אופטימיזציה טכנית
עבודות המפתח שיש לבצע באתר:
- תכנן גרסה רספונסיבית. בצע אופטימיזציה של מנועי חיפוש באתר למכשירים ניידים;
- תרגם את האתר ל- HTTP / 2 כדי להאיץ את טעינת האתר;
- בצע אופטימיזציה לאתר שלך עבור מדדי ויטלי אינטרנט.
מדד ה- Vitals ייקח בחשבון רק ביחס לגרסת המובייל של האתר; בגרסת שולחן העבודה הערכים לא יילקחו בחשבון. ניואנס חשוב. מדדים אינם מודדים מהירות, אלא ביצועי עמודים.
מהירות טעינת הדף של האתר נותרה מגמה, היא משפיעה על הדירוגים וגם על ההמרות.
2 – תוכן
Google BERT משתמש במנגנון קשב המאפשר למערכת הדירוג להתמקד במיוחד בקטעי טקסט.
מה לעשות? אופטימיזציה דורשת הארכת ליבות סמנטיות של הדפים.
כיצד אוכל למצוא מילות מפתח רלוונטיות להרחבת הליבה הסמנטית? לדוגמה:
- מצא ביטויים n-gram רלוונטיים המופיעים לעתים קרובות בעמודים בראש תוצאות החיפוש;
- פרוק את המילים המודגשות מתוצאות החיפוש.
דרך יעילה נוספת היא לפרוק מילות מפתח מראות החיפוש.
איך זה עובד?
הרובוט סורק באופן קבוע תוצאות חיפוש על מנת לאסוף ולעדכן רשימות של ביטויי מפתח שעבורם הדפים מדורגים. התוצאה נשמרת במסד הנתונים. כתוצאה מכך, השירות מאפשר לך למצוא ביטויי מפתח רלוונטיים שיש להוסיף לדף.
מעניין שלדפדפן Chrome יש כעת אפשרות ליצור קישור לפיסת טקסט מסוימת. קישורים כאלה עשויים להופיע בתוצאות מנועי חיפוש אורגניות .
חלקה של יוטיוב גדל בתוצאות החיפוש. יקר להשתמש באתר, אך הכרחי.
3 – סמכות
סמכות האתר נלקחת כעת בחשבון בנושאים שונים. מה מעריכים? הערכה הבאה:
- נוכחות המחבר;
- ציטוט המחבר, חומרי המחבר;
- שימוש בקישורים למקורות סמכותיים;
- תמונות ייחודיות;
- סמכות האתר באמצעות הערכת קישורים חיצוניים.
מסקנות
ישנן משימות רבות בפיתוח ובאופטימיזציה של מנועי חיפוש באתרים. אין אתר בו הכל נעשה בצורה מושלמת.
כיוונים משמעותיים:
- ניווט נוח דרך קישורים באתר באמצעות המקלדת;
- טעינה מהירה ;
- הגדלת גופנים באתר;
- פעולה רגילה במצב ניגודיות גבוהה.
יש לקבוע עדיפות בצורה נכונה. מגמות עוזרות בתעדוף. גורמי הדירוג העיקריים אינם נעלמים בשום מקום.
חשוב לציין. החידושים משלימים את מערכת הדירוג, ולא משתנים לחלוטין.
קישור, התנהגות ותוכן נותרים גורמי דירוג מרכזיים.
פרסום והקשר קונטקסטואלי של עסק או אתר בישראל nikk.co.il.
מידע נוסף …
כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור
קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2
חלק 2. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. התחל כאן https://nikk.co.il/website-traffic-has-dropped-what-to-do כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב -15 שלבים 7. עונשים ידניים סנקציות במנועי …קרא עוד »תנועת האתר צנחה – מה לעשות?
חלק 1. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב- 14 שלבים 1. אל תיבהלו כאשר תנועת האתרים נופלת, לעיתים …קרא עוד »החל מאוקטובר 2020 שינוי אלגוריתם אינדקס העמודים במנוע החיפוש של גוגל
החל מאוקטובר 2020 נחפש בגוגל בצורה אחרת: מערכת החיפוש השתנתה, כעת הקטעים באינדקס. זה משפיע על היווצרות הדירוג. היזמים התמקדו בחיפושים קצרים המוסתרים באמצע הטקסט. ניתוח קטעים מאפשר לך לשנות …קרא עוד »קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בישראל ואיך להפיק ממנו את המיטב
מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש מקומיים קידום אתרים מקומי הוא דרך לדירוג משאבים בתוצאות החיפוש, הלוקחת בחשבון את המיקום הגאוגרפי של האובייקט. כאשר אתה מזין בקשה, חבילה מקומית מוצגת על המסך, …קרא עוד »האם בוני אתרים – CMS מתאימים לקידום אתרים?
פיתוח אתר מאפס הוא זמן רב ויקר. לא כל יזם מתחיל או יזם מתחיל יכול לעמוד בהוצאות משמעותיות בשלב הראשון, ובשביל סוגים מסוימים של עסקים בכלל אין צורך באתר מפואר. …קרא עוד »