
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה?
מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים.
מגמות קידום אתרים בשנת 2021
שינויים משמעותיים חלו בעבודת מנועי החיפוש. בקצרה על שינויים בגוגל :
- תמיכה מיושמת לסריקת אתרים באמצעות HTTP / 2;
- הוכרז על מעבר למדד First Mobile;
- הודיעה על מדדי ה- Vitals Web שישמשו בעת דירוג אתרים.
מה עלינו לעשות?
1 – אופטימיזציה טכנית
עבודות המפתח שיש לבצע באתר:
- תכנן גרסה רספונסיבית. בצע אופטימיזציה של מנועי חיפוש באתר למכשירים ניידים;
- תרגם את האתר ל- HTTP / 2 כדי להאיץ את טעינת האתר;
- בצע אופטימיזציה לאתר שלך עבור מדדי ויטלי אינטרנט.
מדד ה- Vitals ייקח בחשבון רק ביחס לגרסת המובייל של האתר; בגרסת שולחן העבודה הערכים לא יילקחו בחשבון. ניואנס חשוב. מדדים אינם מודדים מהירות, אלא ביצועי עמודים.
מהירות טעינת הדף של האתר נותרה מגמה, היא משפיעה על הדירוגים וגם על ההמרות.
2 – תוכן
Google BERT משתמש במנגנון קשב המאפשר למערכת הדירוג להתמקד במיוחד בקטעי טקסט.
מה לעשות? אופטימיזציה דורשת הארכת ליבות סמנטיות של הדפים.
כיצד אוכל למצוא מילות מפתח רלוונטיות להרחבת הליבה הסמנטית? לדוגמה:
- מצא ביטויים n-gram רלוונטיים המופיעים לעתים קרובות בעמודים בראש תוצאות החיפוש;
- פרוק את המילים המודגשות מתוצאות החיפוש.
דרך יעילה נוספת היא לפרוק מילות מפתח מראות החיפוש.
איך זה עובד?
הרובוט סורק באופן קבוע תוצאות חיפוש על מנת לאסוף ולעדכן רשימות של ביטויי מפתח שעבורם הדפים מדורגים. התוצאה נשמרת במסד הנתונים. כתוצאה מכך, השירות מאפשר לך למצוא ביטויי מפתח רלוונטיים שיש להוסיף לדף.
מעניין שלדפדפן Chrome יש כעת אפשרות ליצור קישור לפיסת טקסט מסוימת. קישורים כאלה עשויים להופיע בתוצאות מנועי חיפוש אורגניות .
חלקה של יוטיוב גדל בתוצאות החיפוש. יקר להשתמש באתר, אך הכרחי.
3 – סמכות
סמכות האתר נלקחת כעת בחשבון בנושאים שונים. מה מעריכים? הערכה הבאה:
- נוכחות המחבר;
- ציטוט המחבר, חומרי המחבר;
- שימוש בקישורים למקורות סמכותיים;
- תמונות ייחודיות;
- סמכות האתר באמצעות הערכת קישורים חיצוניים.
מסקנות
ישנן משימות רבות בפיתוח ובאופטימיזציה של מנועי חיפוש באתרים. אין אתר בו הכל נעשה בצורה מושלמת.
כיוונים משמעותיים:
- ניווט נוח דרך קישורים באתר באמצעות המקלדת;
- טעינה מהירה ;
- הגדלת גופנים באתר;
- פעולה רגילה במצב ניגודיות גבוהה.
יש לקבוע עדיפות בצורה נכונה. מגמות עוזרות בתעדוף. גורמי הדירוג העיקריים אינם נעלמים בשום מקום.
חשוב לציין. החידושים משלימים את מערכת הדירוג, ולא משתנים לחלוטין.
קישור, התנהגות ותוכן נותרים גורמי דירוג מרכזיים.
פרסום והקשר קונטקסטואלי של עסק או אתר בישראל nikk.co.il.
מידע נוסף …
מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש. בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק …קרא עוד »איך לבנות מסת קישור לאתר שלך בצורה נכונה?
כמה קישורים נכנסים ביום בטוחים? אם אתה יוצר 100,000 קישורים נכנסים חדשים ביום אחד, האם האתר שלך יוצג ב-Google? אולי. אתה כנראה יכול אפילו לקבל קנס על 1000 קישורים חדשים. …קרא עוד »למה החלטתי להגיש מועמדות לחשפנית בישראל – חשפניות נדרשות לעבודה
אני אוהב לרקוד. מגיל 13 עסקתי בחצי דאנס – ריקוד על עמוד, כלומר על עמוד. מבצעים בו תרגילי התעמלות ואקרובטיים מורכבים בליווי מוזיקה. לדוגמה, הם מסתובבים על ידיים מושטות מבלי …קרא עוד »SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?
עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד »אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת
כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים
שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »