SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?

SEO или PPC: как выбрать правильный подход?

עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח.

PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים?

מהו PPC (פרסום הקשרי)

PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת למשוך במהירות את קהל היעד לאתר.

בניגוד לקידום אתרים, לשיטה זו לקידום עסק יש השפעה מהירה אך קצרת טווח ודורשת תשלום עבור כל מעבר לאתר. הוא נותן תוצאות מהירות, לפעמים תוך כמה שעות, יכול לשמש בפורמטים רבים ובמספר עצום של אתרים, אך האפקטיביות שלו מסתיימת בתקציב.

אידיאלי לקידום מותג חדש או הופעה מהירה של מבצעים ייחודיים, תוכניות נאמנות, מוצרים חדשים לנגד עיניהם של משתמשים פוטנציאליים.

מבין המינוסים, נוכל לציין את התוצאות לטווח הקצר והיכולת "לנקז" את התקציב ללא יישומים ומעברים, אם הקמפיין מוכן בצורה גרועה.

מהו SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש)

SEO הוא קבוצה של פעולות אופטימיזציה פנימיות וחיצוניות שמטרתן להגדיל את מיקומו של אתר בתוצאות החיפוש.

מתאים לקידום לטווח ארוך, האפקט יציב יותר, ואינו דורש חידוש מתמיד של התקציב בעתיד.

יחד עם זאת, קידום אתרים נכון מביא לתנועת חיפוש רבה (אורגנית), מגביר את נאמנות הקהל, יוצר מוניטין טוב של מותג או מוצר.

מבין המינוסים: התוצאה לא נותנת באופן מיידי, היא דורשת הרבה עבודה והכנה של קמפיין נפח מוכשר.

מה קורה אם אתה משתמש בערוץ אחד בלבד – SEO או PPC?

 
הכל תלוי ביעד של הקמפיין, לפעמים רק ערוץ אחד עובד היטב. כפי שצוין לעיל, SEO הוא משחק ארוך. אופטימיזציה נותנת תוצאה יציבה ועקבית יותר. עם זאת, אתה יכול לראות את התוצאות הראשונות לאחר תחילת העבודה על קידום לא לפני 2-3 חודשים. על סמך זה, SEO מתאים לך אם:

  • אתה הולך או מוכר כבר מוצרים ושירותים באינטרנט;
  • יש לך מתחרים באינטרנט;
  • המוצר שלך מבוקש בקרב קהל רחב;
  • אתה מוכן לחכות לתוצאות SEO;
  • אתה מחפש דרך זולה יחסית, אך יעילה ואמינה למשוך כל הזמן תנועה;
  • אתה מתכנן להישאר בשוק בתוך הנישה שלך או להתרחב עם הזמן.

РПС היא דרך מהירה "לתפוס תנועה" לאתר. אם אתה רוצה למשוך תשומת לב למותג, שירות, קידום מכירות או מוצר חד פעמי או לזמן קצר, תוכל להשתמש בפרסום הקשרי. PPC מתאים לך אם:

  • אתה רוצה למשוך מבקרים חדשים לאתר;
  • עליך להגדיל במהירות את המכירות המקוונות שלך;
  • עליך לפרסם במהירות משאב חדש לקהל רחב;
  • עליך ליידע את הקהל לגבי קידום מכירות או עדכון מחירים;
  • אתה משיק מוצר חדש;
  • עליך לבדוק את עקביות ההשערה העסקית שלך לגבי מוצר ספציפי.

עם זאת, אם אתה רוצה לקבל תוצאה לטווח ארוך, אתה מוצא את עצמך תלוי בחידוש המתמיד של ארון הפרסום שלך. בנוסף, תמיד עשוי להופיע מתחרה שיעלה את הצעות המחיר שלך, יעלה את עלות מסע הפרסום ויפחית את האפקטיביות שלו לאפס. לכן, עדיף להשתמש בקידום מכירות משולב מכיוון שהוא יעיל יותר.

כיצד שני הערוצים משפיעים זה על זה, כיצד הם עוזרים לקידום?

 
שילוב אסטרטגיות השיווק מאפשר להגדיל את מספר האפליקציות כמעט בכל קמפיין פרסומי. בהתחלה, פרסום הקשרי מושך תנועה לאתר, יוצר זרם מבקרים ובקשות, ומחליף תוצאות חיפוש אורגניות במהלך קידום אתר חדש לגמרי. הבעיה באתרים צעירים היא שיכול לחלוף עד 4 חודשים עד שהמשאב נכנס ל"ארגז החול "ומתחיל להגדיל את מיקומו ב- SERP, כך שלא סביר שהלקוח יסכים לחכות זמן כה ארוך ללא ערבויות או תוצאות מוחשיות.

פרסום הקשר רק נותן את היישומים הראשונים, מאפשר לך להעריך באופן מיידי את יעילות עבודת המנהל. באתרי "גיל", PPC תוביל תנועה למבצעים או לתוכניות נאמנות.

כאשר SEO מגיע להצלת PPC, נפח התנועה נשמר, גורמי ההתנהגות משתפרים, תנועה קבועה נכנסת ועלויות הפרסום ההקשריות "נעלמות".

סיכום

 
ההשפעה ההדדית של קידום אתרים ו- PPC יכולה לסייע לקידום יותר מאשר להגדיל את התקציב או לשנות את הפורמט, ולכן השימוש בשני הערוצים בו זמנית יכול וצריך להיות. העיקר הוא לקבוע את מטרת הקמפיין ואת הצורך בסינרגיה כזו עבורו לפני ההשקה.

אתה תמיד יכול להזמין מאתנו פרסום והקשר של עסק או אתר בישראל בהקשר – nikk.co.il.

SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?

SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?

  • מידע נוסף …

  • ВВЕРХ ВВЕРХ