אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

קידום אתרים בישראל

כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021?
כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים?
בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים.

השפעת אינדקס האתרים על מיקומים בתוצאות החיפוש

אופטימיזציה לאינדקס היא נקודת המוצא בתחילת כל עבודת קידום אתרים.
הסרת מספר רב של עמודים מהאינדקס היא קשה ביותר.
השבתת robots.txt לא תפתור את הבעיה. גוגל תדרוש סריקה נוספת של דפים שיש להחריג אותם במנוע החיפוש.
אין כלים להסרת עמודים מאינדקס Google בכמות גדולה. הכלי הרשמי מסתיר רק דפים מתוצאות החיפוש.

כיצד המדד משפיע על הדירוג? ההשפעה הולכת כך:

  • נוכחות של מספר רב של עמודים עם thin content או תוכן חסר תועלת נתפס כניסיון למניפולציה;
  • דרך הגורמים המארחים של האתר.

התרגול מראה שלמחיקת עמודים עם תוכן חסר תועלת מהאינדקס יש השפעה חיובית על מיקום האתר בתוצאות החיפוש.

כיצד באינדקס אתרים?

בואו נתמודד קודם עם המונח. מהו אינדקס אתרים? אינדקס אתרים – סריקה, שמירת דפים במאגר מנועי החיפוש ועיבוד נוסף באמצעות אלגוריתמים.
תהליך אינדקס אתרים בצורה פשוטה:

  • סורק מנועי החיפוש סורק את האתר;
  • מערכת האינדקס מעבדת תוכן.

בפועל, תוכנית האינדקס מורכבת הרבה יותר.

משתתף בתהליך האינדקס שלוש מערכות נפרדות: מתזמן, רובוט לסריקת אתרים ומערכת עיבוד:

  • Google Scheduler יוצר תוכנית לאינדקס, תוך התחשבות בתקציב הסריקה של האתר.
  • Googlebot סורק אתרים ושומר נתונים בצורה בינארית.
  • Google Caffeine – מערכת לעיבוד דפים שנוספו לאינדקס. משימת המערכת היא לקבל, לעבד ולהפיץ דפי אתרים לפי אינדקסים.

איך עובד קפאין של גוגל

כל התהליך של מערכת האינדקס:

ראשית, הנתונים שנאספו על ידי סורק החיפוש של Googlebot נפרקים.

לקבלת מהירות עיבוד, הנתונים מועברים אל צורה בינארית כלומר, תהליך התרגום של מבנה הנתונים לרצף בתים מוחל.

מאגרי פרוטוקולים משמשים לעיבוד נתונים.

לאחר קבלת הנתונים, מערכת האינדקס ממירה את הנתונים לפורמט מיוחד שרובוטים יכולים לנתח.

הדף מועבר ללקסר. מטרת הלקסר היא למצוא ולתקן שגיאות בקוד העמוד.

לעתים קרובות ישנן שגיאות בקוד באתרים. לא ניתן טכנית לנתח תוכן מדפים עם שגיאות.

על מנת למנוע שגיאות, הקוד מנותח באמצעות לקסר HTML ומתוקן באופן אוטומטי.

שגיאות בפריסת העמוד אינן משפיעות ישירות על הדירוג.

בשלב האחרון המערכת מופעלת Collapsor.

Google Collapsor במערכת אינדקס האתרים

Collapsor היא תת-מערכת במערכת האינדקס.

Collapsor קובע לאן להעביר את הדף. האפשרויות הן:

  • אינדקס דפים שנוספו לאינדקס, אך חסר תועלת;
  • מדד שירות או מדד הגשה.

זהו הקריסה שמקצה את העמוד לדפים soft 404.

הקולפרס מסנן את האינדקס מעמודים חסרי תועלת: אין מוצר, כפילויות, דפים טכניים וכו '.

יצירת אינדקס לאתרים מבטיחה עיבוד דפים בלבד . מיקום הדפים בתוצאות החיפוש תלוי בדירוג העמודים על ידי Google Collapse.

על בסיס מדד ההגשה נוצרות תוצאות חיפוש.

Google Serving Index — מדד שירות

מדד שירותים או Serving Index — האינדקס הראשי של מנוע חיפוש המורכב מדפים המשתתפים בדירוג.

ממוקם במרכזי נתונים נפרדים מהמקום בו משתמשים משיגים תוצאות חיפוש а.

מסמך כלול באינדקס ההגשה אם:

  • קוד התגובה הוא 200;
  • אין איסור על אינדקס;
  • Collapsor דילג על העמוד לאינדקס.

מנוע החיפוש מטפל בקודי תגובה כך:

  • 200. הרובוט צריך לעקוף את הדף;
  • 3XX. הרובוט צריך לעקוף את הדף שנפתח בהפניה מחדש.
  • 4XX ו- 5XX. הדף עם הקוד הזה לא אמור להשתתף בחיפוש. אם הדף הושם בתוצאות החיפוש לפני קריאת הרובוט, הוא יוסר מהאינדקס.

אם הדפים הפסיקו להיפתח, יש להסיר דפים כאלה מהאינדקס.

אם האתר מחזיר קוד שגיאה, הדפים מוסרים מהאינדקס.

את הפגיעות ניתן לנצל על ידי מתחרים מנפיקים.

מסקנות

משימת שיפור האינדקס של האתר דורשת התייחסות, שכן היא משפיעה על מיקום האתר בתוצאות החיפוש.

אפילו דפים סגורים ב- robots.txt יכולים להשפיע על הדירוג באמצעות אותות Vitals Web.

הדפים הבאים צריכים להיות פתוחים לאינדקס:

  • דפים בהם מתוכנן למשוך תנועה מתוצאות החיפוש;
  • Сדפי אתר חשובים ל- E-A-T.

ניתן להוסיף לאינדקס דפי אתרים, אך התעלם ממנו כאשר הוא נכלל באינדקס התחזוקה.

המידע שנמסר אמין ומאושר ממקורות רשמיים.

פרסום הקשר וקידום עסק או אתר בישראל nikk.co.il.

קידום אתרים בישראל

קידום אתרים בישראל

  • מידע נוסף …

    • SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?

      SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?

      עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד »
    • אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת

      כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »
    • גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים

      שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע ​​כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »
    • כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      כותרות H1, h2, h3 ב- SEO

      גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »
    • מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?

      כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »
    • כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      כלים קידום אתרים בחינם של גוגל

      שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »
    • Advertising on the Google search network

      Advertising on the Google search network

      פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »
    • כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      כיצד גוגל מדרגת קישורים נכנסים? כללים לזכור

      קישורים חיצוניים הם כלולים ברשימת גורמי הדירוג העיקריים. כיצד להציב קישורים נכנסים להשפעה מרבית? רשימת כללים פשוטים ורלוונטיים שיש להקפיד עליהם בעת הצבת קישורים חיצוניים על מנת לקדם את האתר. …קרא עוד »
    • נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      נפלה תנועת אתרים – מה לעשות? חלק 2

      חלק 2. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. התחל כאן https://nikk.co.il/website-traffic-has-dropped-what-to-do כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב -15 שלבים 7. עונשים ידניים סנקציות במנועי …קרא עוד »
    • תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      תנועת האתר צנחה – מה לעשות?

      חלק 1. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתעבורה מגוגל ולהבין מה לתקן באתר. כיצד לקבוע את הסיבה לירידה בתנועה ב- 14 שלבים 1. אל תיבהלו כאשר תנועת האתרים נופלת, לעיתים …קרא עוד »
  • ВВЕРХ ВВЕРХ