
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש.
בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק מהאזורים מוחלשת ההגבלות, ובחלק מהתחומים עדיין לא נוטש את ההרגלים שנוצרו בשנתיים האחרונות.
מה זה אומר עבור משווקים?
מונחי חיפוש מראים ביקוש
התנהגות צרכנית בלתי צפויה יוצרת גם אתגרים וגם הזדמנויות עבור עסקים. לחברות חשוב לשמור על גמישות, להגיב במהירות לביקוש ולהקצות תקציבים. ניתן לראות את התנודתיות בביקוש מנתוני חיפוש Google.
לדוגמה, מספר השאילתות עם המילים "קרוב אליי עם שולחנות בחוץ" גדל ב-150%1. כדי להגיב במהירות לצרכים המשתנים, משווקים צריכים קודם כל לנתח מגמות חיפוש.
מקור: Google Data, English Web, Global, All Searches, 1 בספטמבר 2019 – 1 באוגוסט 2021
כלים חדשים למסעות פרסום לחיפוש
מסעות פרסום של Google הופכים הצעות מחיר לאוטומטיות, מיקוד לפי מילות מפתח ויצירת קריאייטיב. המרכיב העיקרי שלהם הוא שילוב של מילות מפתח בהתאמה רחבה והצעת מחיר חכמה.
שילוב זה מגביר את האפקטיביות של קמפיינים גם עם פניות צרכנים דינמיות. מודעות מוצגות לכל המשתמשים הנכנסים לשאילתות הקשורות בכל דרך לעסק החברה. התאמה רחבה מגדילה את טווח ההגעה, והצעת מחיר חכמה מספקת את התוצאות העסקיות הנכונות.
משווקים הבינו שלקיימות עסקית, אתה צריך לקבל החלטות במהירות ולהיות תמיד מוכן לשינוי.
ייתכן שהמטרה היא להגדיל את המכירות על ידי הגדלת מספר ההמרות במחיר נתון לרכישה. אפשרות נוספת היא לייעל את הרווח או הערך הכולל של הלקוח עם החזר על הוצאות פרסום ספציפי. זכרו: הגדרת יעדים נכונה ויחס המרה מוכשר הם המפתח לתוצאות גבוהות.
במהלך השנה האחרונה השתכנעו משווקים שמוכנות לשינוי וגמישות בקבלת החלטות חשובות לקיימות עסקית. Google Ads מעניקה לך את הכלים להגיב במהירות בקנה מידה הנכון. הם יעזרו לך להגיע לקהל הנכון ויציגו לו את המודעה הנכונה בזמן הנכון ובמחיר הנכון. שילוב של הבנה מעמיקה של מגמות חיפוש עם מיומנויות טכניות הוא דרך בטוחה להשיג את המטרות שלך.

מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
תמיד אפשר להזמין קידום niKK של עסקים ואתרים בישראל באינטרנט у нас — nikk.co.il.
מידע נוסף …
מה המשמעות של מגמות חיפוש 2021 עבור האסטרטגיה הדיגיטלית
דוח שנת 2021 בחיפוש B2B מראה שהעולם עדיין במצב של אי ודאות. גלה מה נחשב לנורמלי החדש. בהתבסס על ממצאי הדו"ח וניתוח מיליוני שאילתות חיפוש מרחבי העולם, ניתן לשער שבחלק …קרא עוד »איך לבנות מסת קישור לאתר שלך בצורה נכונה?
כמה קישורים נכנסים ביום בטוחים? אם אתה יוצר 100,000 קישורים נכנסים חדשים ביום אחד, האם האתר שלך יוצג ב-Google? אולי. אתה כנראה יכול אפילו לקבל קנס על 1000 קישורים חדשים. …קרא עוד »למה החלטתי להגיש מועמדות לחשפנית בישראל – חשפניות נדרשות לעבודה
אני אוהב לרקוד. מגיל 13 עסקתי בחצי דאנס – ריקוד על עמוד, כלומר על עמוד. מבצעים בו תרגילי התעמלות ואקרובטיים מורכבים בליווי מוזיקה. לדוגמה, הם מסתובבים על ידיים מושטות מבלי …קרא עוד »SEO לעומת PPC: כיצד לבחור את הגישה הנכונה?
עדיין אין כאן תשובה חד משמעית, אך יש פתרון נכון לבקשת הלקוח. PPC ו- SEO: לאילו משימות הם מתאימים? מהו PPC (פרסום הקשרי) PPC או פרסום קונטקסטואלי היא גישה המאפשרת …קרא עוד »אינדקס אתרים בשנת 2021: מה יהיה נחמד לדעת
כיצד מנועי חיפוש מוסיפים אינדקס לאתרים בשנת 2021? כיצד משתנות הגישות לאופטימיזציה של אינדקס אתרים? בואו ננתח את הניואנסים החשובים ביחס לאינדקס אתרים על ידי מנוע חיפוש, שמעטים יודעים. השפעת …קרא עוד »גוגל תנטוש את טכנולוגיות המעקב של המשתמשים
שירות העיתונות של ענקית האינטרנט גוגל הודיע כי החברה תנטוש את הטכנולוגיות למעקב אחר פעולות המשתמש ולא תפתח עוד כלי פרסום חדשים המשתמשים בהיסטוריית הגלישה שלהם כקו מנחה.קרא עוד »כותרות H1, h2, h3 ב- SEO
גורמי טקסט כלולים ברשימת גורמי הדירוג המרכזיים. התוכן של כותרת h1 הוא אות משמעותי המשפיע על דירוג ה- SERP שלך. ההשפעה אושרה על ידי מנועי החיפוש. מה אורך הכותרת האופטימלי? …קרא עוד »מגמות SEO בשנת 2021. מה משתנה ב- SEO?
כיצד נקדם אתרים בשנת 2021 הבאה? מנועי החיפוש שיפרו את אלגוריתמי הדירוג שלהם, ולכן הגישות לאופטימיזציה למנועי חיפוש השתנו חלקית. בואו להבין את המגמות הנוכחיות בקידום אתרים. מגמות קידום אתרים …קרא עוד »כלים קידום אתרים בחינם של גוגל
שקול רשימת כלים מגוגל הנחוצים למומחה רגיל לעבודה היומיומית של קידום אתרים. ל משווק באינטרנט מבין עם הזמן שישנם תהליכים שכדאי לבצע אוטומציה. אלה כוללים חיפושים שגרתיים ובחירת מילות מפתח, …קרא עוד »Advertising on the Google search network
פרסום ברשת החיפוש של גוגל מראה קישור לחנות שלך + מודעת מידע קצרה במנועי החיפוש. כאשר לקוח נכנס לשאילתה, מודעות אלו יופיעו ממש מעל ל- SERP, כך שיש להן שיעור …קרא עוד »